måndag 1 juni 2009

Mycket Ronja blir det ;)

Det har gått 10 dagar sen världens underverk kom till oss!!
Dom bästa 10 dagarna i vårat liv....tiden går åt till att bara till att
titta på våran underbara dotter...Hon e HELT PERFEKT!!
Allt fungerar som det ska..amningen fungerade direkt...hon sover
hela nätterna...vaknar å äter en gång vid 6 å sen sover vi till 9!
Denna underbara lilla dockan........
VI ÄLSKAR HENNE SÅÅÅÅÅÅÅ


Första badet imorse, å vad hon njöt


sötnosen



Mmmmm


Mysstund efter badet



I badcapen hon fick av Carin

Mammas fiiina



Pappa på promenad i Åsa hos mormor å morfar



promenadgänget



moster byter blöja...hon e duktig
paparazziJimmy i bakgrunden



ETT LÈENDE =)



Kitty hälsa på Ronja....



Vi myser...Ronja äter som vanligt



Precis när grillningen va klar då e Ronja hungrig....
TACK till h*n som uppfann amningskudden



Farmor å Ingemar på besök från Gotland =)
Härligt väder å vi grillade



Farmor fick ääääntligen träffa sitt barnbarn!!!!!!!!!!!



Blivande pappa Jocke (dom ska ha på onsdag) på besök
med familj...(ingen bild på vackra gravida Carola tyvärr)



Första promenaden STOLT SNYGG pappa
Jag ÄLSKAR honom!!


Första promnaden igen



Mina jobbarkompisar kom på besök.....Johannas
modersinstinkter väcktes direkt...lejoninnan
i henne vakna till liv...RÖR INTE MIN RONJA....
Maria skriker av rädsla...eller??????




Terese Maria å Johanna beskådar MIN VACKRA
bebis



Malin va självklart med oxå.... å fick hålla Ronja en
liten stund för Johanna



Massa presenter från jobbtjejerna...med mina favvoklubbor
klistrade på paketen
som jag åt HEEELA gravideteten



Moster Pernilla!!!! Massa kärlek där



Sarah på besök




2 av mina älsklingar....Åååååå



Morbror Jimmy har fått pappa känslor tror jag=)



Ha ha ha ha ha ha



Å Carin på besök



Emil å Sandra som ska ha bebis på fredag
är bra sugna nu =)

Ronja har fått EN MILJON presenter och
blommor!!!
VI TACKAR ALLA FÖR PRESENTERNA!!!!

ETT extra tack till Mormor som under våran tid på bb fixade allt här hemma
handla MASSOR AV SAKER ........bädda å gjorde fint!!!!!!!!!!
TUSEN TACK....LOVE U
Hade vi haft massa pengar hade du fått en miljon mamma!!!!!!!











8 kommentarer:

Pernilla sa...

Hon är ett riktigt mirakel och jag älskar henne såååå jättemycket den lilla söta dockan, jag förstår att ni är LYCKLIGA!
KRAM FRÅN MOSTER

Lena sa...

Herreguuuuud va söt hon é ..
Älskar Lillstrumpa massa massa .
Åh vilken söt jorgubbsmössa =)
Pussar från moster Lena

lillan sa...

ifall du inte vet så virkade jag jordgubbsmössan för några år sen. Hon e så underbar lilla Ronja,man kan inte se sig mätt på henne.
Kram från MORMOR.

Anonym sa...

Är inte morfar på besök.
Har han inte tid. Han är ju inte
med på ett enda kort

Lena sa...

Du é duktig du mamma ..
Ja var é Morfar ??
Undrar om Anonym har varit där ?

martina sa...

Heej!
Vad roligt med uppdatering och MASSOR med bilder, det tycker vi om :-D
Så mysigt ni har det! Inte blir vår väntan lättare när man kikar in i er blogg... :-)
KRAM på er

Lotta sa...

Jag har inte tagit ett enda kort på morfar *SKÄMS*
Dom kommer SNART:::JAG LOVAR!!!!!!!!!!!!!

Anonym sa...

Helt underbart att se dessa foton. Detta är det 8; underverket .................
tycker jag:)
Jag är så glad att jag fått vara med er denna vecka/kram så länge Suzanne/Farmor