onsdag 10 juni 2009









Idag börjar bloggen med en tanke till MITT glas
som gått å dött........Vet att det inte hade liv, men
OJ VA LEDSEN JAG ÄR!!! Kommer aldrig att få ett sånt
glas igen.....det va speciellt till mig från Malin ;(


Varför får inte mina grejjer vara ifred.......
Det konstigaste är att ALLA visste att jag är sjuklig med det ;(

Nääääää sorgen är ENORM.....Nån är skyldig mig EN STOR URSÄKT....
som kanske inte kommer godtas...vi får se...vi får se



ÄLSKADE GLAS...




Sådär nu lämnar vi det, nu fortsätter vi med kuligare saker;)

Igår badade Ronja för 2:a gången i sitt liv....det är riktigt mysigt!
Kolla droppen



mer droppar ovanför huvudet



hihi


hon njuter sååååå



Igårkväll kom Mikaela Bettan Johanna å Lena på besök...
då bakade jag...man e ju mamma nu...då ska man va huslig=)



Mammas tjej vinkar



I moster Lenas knä



Chilli blev kär i Mikaela



Å Johanna höll Ronja igen...jisses va den tjejen blivit barnkär;)



Hon e en riktig hjälte Johanna..gräver fram Chillis boll
under soffan



graciös



hon sitter ju inte bredvid nån...så det är nog
hon själv som luktar =)




Vi tittade ju självklart på desperate housewives=)



VET NI......... Johanna bytte sin första blöja någonsin....
å hon va faktiskt ganska duktig!!!



torka med våtservett



tog på bodyn



Å byxor...WOW va hon kan....snart redo för egen bebis;)



Detta fiiina fick Ronja av Mikaela Bettan å Johanna



Baksidan på den vita....bling bling döskalle..FIIIN



Ronja å Chilli med sin moster Lena



Lena hade verkligen klätt upp sig....
VI BOR PÅ LANDET..la la la la la



sen låna hon min gravidjacka....med luvan ut å in



Idag åkte vi till Åsa...Chilli å Leo lekte



Min pappa har köpt en ny lampa till trädgården..
Ååååå så fin ;)



Jag FICK tända den själv!!!!!!!!!!!!!!!!



Chilli i mammas fina rabatt (botaniska)
VARFÖR har jag inte ärvt hennes gröna fingrar???????



Morfar



Mamma va å shoppa.... så jag å pappa tog en promenad själva....
Stolt morfar kör barnvagn =)

4 kommentarer:

Pernilla sa...

gud va ni har det mysigt, OCH Ronja ÄR VÄRLDENS FINASTE!!! saknar er!!!

kram Moster

Lena sa...

Jag kommer på lillglasets begravning =(

Lillstrumpa är såååå söt när hon badar .. Älskar henne MASSA ..

Din kaka va grymt goo , men varför ligger det en bild på den brevid ??
Jag ska starta nytt mode nu..
tycker jag va görsnygg, Jimmy tyckte det va det fulaste han har sett ..=(

johanna sa...

Jag är så duktig med barn nu!!(så länge dom är tysta!)
Sen vill jag visa min vördnad(philips ord)till ditt glas. Jag tycker synd om dig, jag kan inte förstå hur det känns, jag har aldrig råkat ut för det:(

kraaam

Farmor/svärmor/Suzanne sa...

Vad hon är söööööööt! Och vilken blick hon har , redan med på ett nytt sätt. Jättekul att kunna få följa henne på detta sätt!!
Kramkram Farmor/svärmor