tisdag 9 juni 2009

finbesök







Vill börja med att säga............ VEM PÅ MITT JOBB HAR GJORT
DETTA!!!! SER DOM INTE ATT DET STÅR LOTTA PÅ MITT GLAS????
Nääääääääää sorgen är enorm......................... VARFÖR??????????????????
Jag har för mig att vi har MASSOR av glas på jobbet som det inte
står något namn på...varför inte ANVÄNDA DOM???
Jag är mammaledig....men funderar på att säga upp mig;)






Anna & Andreas kom på besök...Ronja fick fina kläder...
en skallra och ETT SVÄRD???? Kanske blir man inte så
förvånad om man känner Andreas!!! Han är ju vapentokig!!!
Eller ja han är ju tokig =) hihihih



Trodde han köpt en ny bil till Ronja...men näääää
den hade han köpt till sig själv...EGO



Stackars söta Sandra....skulle fått barn i fredags....
men nääää....hon ska nog va gravid resten av livet tror hon =)
Tur att hon har Ronja att klämma på!!!



Idag har vi träffat Jenny från våran föräldrargrupp
å hennes söta dotter Vilma som är 3 veckor äldre
än Ronja! Vi har ätit lunch och pratat förlossning... hihi



En RIKTIG SÖTNOS



Mamma å dotter! Tack Jenny för en trevlig dag!!!



Sen kom moster Pernilla som INTE vill va me på bild!!! Å
Ronja bara SOV!!! Pernilla ville inte sitta å vänta 2 timmar på
att hon vakna....Hon åkte hem å fika med KRISTIN å NELL
istället!!!!!!!!!!! Dom är jättegulliga....men vem e viktigast?????
Tycker nog hon hade kunnat sitta här å vänta...timme ut å timme in =)
Hon sover fortfarande.....PRINSESSAN

6 kommentarer:

Lena sa...

Vem är det som gjort sönder det ?????
Elakt tycker jag som tar andras glas.
Jag vet att det finns massa glas på hemma butiken , varför vill man ha ett glas med någon annans namn på ?

Stackars Lotta =(

Lotta sa...

Jaaaaaaa det finns MASSOR av glas som det inte står ngt på?!!??!?!?! VARFÖR gör nån såhär??????

Undrar om den personen inte är rädd om sitt liv?????

Tack Lena för att du förstår mig!!!! LÖÖÖÖVE U

Cilla sa...

Varför ta någon annans glas?? men vart stod glaset? kanske någon ville ta ett glas bakom och råkade få ner den så den gick sönder.. jag vet att jag e megaklumpig..

Gud vilken BURR lilla Vilma hade !! där har vi ett riktigt praktexempel på en liten monchichi!! söööta båda två!!

jenny sa...

Tack för en trevlig dag, men kanongod lunch och muffins ;)
Himla fina bilder du tagit på din söta lilla tös o även min =)

Pernilla sa...

Älskade Lotta, det är bara ett glas.... inget liv.... ;) men jag kan måla ett nytt till dig, jag är jättebra på sånt!!

åh, jag ska berätta för Ronja när hon blir stor att jag kan vänta medans hon sover, om hon sover i min famn så man kan pussa samtidigt, men hennes mamma har somnat henne i vagnen... inte ok!!

Anonym sa...

Fattar du inte att svärdet var till Jonas. Han och Andreas är ju stridisar som vi alla vet