tisdag 30 juni 2009

3 veckors semester????

Man skulle kunna tro att vi ska 3 veckor till sälen....
men vi ska bara ner å grilla hos mamma å pappa
Syns hundarna ????




Allt går



bara man vill tillräckligt mycket ;)




Finns det hjärterum....



så finns det skärterum




När vi kom fram till ma å pa...vad såg jag då???
Så här har dom det i sitt badrum....JISSES
va slarvig pappa blivit;) hi hi hi



Där ska den väl inte ligga=) SKÄMS



Pappa klipper STORA gräsmattan...svetten lackar



Chilli drar runt på Kitty...det får
man fiiina muskler av



Mammas vackra



kampinghunden Leo the Lion
(har han inga framben)



Sötnos Kitty



Finns ingen vackrare bebis
Härliga skrattkort



Åååå



Våran älskling



Ja vad säger man...LÖÖÖÖÖVE

5 kommentarer:

Dad sa...

Fusk Lotta. Att arrangera bilder
i vårat krig är inte TL {kan du den

Farmor/Suzanne sa...

Vilka underbara skrattkort!!
Visst är det lätt att ge sig iväg att "bara" göra något !!

Lena sa...

Nääää det är INTE okej.. inte TL alls. ( jag vet vad det är )
Nu kör vi FP .. kan ni den ?

Fin familj vi é med fina djur, fin bebis & en rolig Pappa =)
Pusss

Martina sa...

Precis så trångt kommer det att vara i vår bil med!!! :-/
UNDERBARA kort på Ronja när hon ler!! :-) Sååå fina!!!
O Chili e så söt!
KRAM på er

Farmor sa...

Jag kan inte se mig mätt på dessa Skrattkort! Dom är så underbara, jag har lagt ett av dem som skrivbordsunderlag, helt ljuvligt att mötas av detta leende varje gång jag sätter på datorn!