onsdag 24 juni 2009

bebisar b.l.a








Idag har vi bokat våran resa till Gotland...1-7 augusti...
Farmor blev SÅ glad att vi kommer... eller att
Ronja kommer....tror inte vi är SÅ viktiga... hon säger att vi
är det...men jag tror hennes barnbarn är VIKTIGAST.... å dom har ju inte setts
på 2 veckor nu å i aug blir det ju 2 månader sen hon såg
sitt lilla barnbarn!!!!!!
Min pappa, Ronjas morfar säger att Ronja inte får åka så långt... att han får
passa henne å vi får åka själva...undrar va Farmor säger då??? Hi hi
Det ska iallafall bli så kul å åka dit..JAG älskar Gotland!!!!!
Å så får jag träffa min gulliga svärmor oxå=)




Vi har MASSOR av kompisar som fått barn
nu...7stycken....6 flickor å en pojke...Det är riktigt roligt=)
Vi va å hälsa på Jocke å Carola...dom fick söta Sophie
förra onsdagen...oj va hon va liten å söt=)
Här e Jonas med Sophie



Pappa Jocke med Sophie



Ronja och Sophie



Såååå stor våran lilla bebis är....jisses det går
SÅ FORT:) Så mycket som händer på en månad!!!!!



Sen åkte vi till Emil å Sandra å hälsa på lilla
söööööta Thea som är 4 dagar gammal här....Ngt
hände med min kamera...det blev bara denna bilden!!



I måndags fyllde Ronja 1 månad....då fick hon paket av morfar



Jippie....en NALLE




Du får en puss om jag får din Nalle?



Moster Pernilla kom i torsdags med en
månadspresent....En jättesöt Mimmi klänning!!!
Lena kommer oxå med presenter hela tiden...
jag ska fota dina presenter oxå ;)




Jag åkte förbi å hälsa på mina arbetskamrater....
Johanna har plockat upp tvålar...INTE OKEJ...ganska
snett tycker jag... å etiketter åt alla håll:)
Dom kan inte sälja mycket tvål när det ser ut
såhär??? Hi hi hi



Oj vilka raka staplar....NOT... tur att Johanna
är så söt!!! Då kommer man undan med allt!



Lisa har vart på Liseberg...jag fick en tablettask av henne



med ett budskap ;) Tänk att jag fick åka till henne
för att få en förlåt för att jag MÖRDA DITT glas present!!!
Men nu är hon förlåten....Stackarn blir ju bara 19 år på
onsdag...man kan inte vara för hård mot
såna små;)
Lisa:Du är GO....å jag tror inte du kommer ta mina saker
mer...ha ha ha ha nääää för DÅ JÄKLANS kommer jag
slänga dig i LYGNERN...på vintern när det är
minusgrader moooohaaaaahaha



Chilli hitta en sval plats i mammas botaniska trädgård



Det va ett JÄKLA gnäll på min pappa för att han
va tvungen att måla SINA paviljongstolpar i värmen!!!



Och sen skällde han på mig för att jag sola å lämna
honom att passa en SOVANDE Ronja 2 meter ifrån mig.....
hi hi hi han e rolig min pappa
Tur att vi har honom....va tråkigt det hade vart utan
hans ROLIGA humor



Chilli i skuggan...måste slått slint...hon e ju en soldyrkare



min älskade mammas botaniska trädgård och damm
VARFÖR har jag inte fått LITE av hennes gröna fingrar???????



Pappas vattentulpaner blommar (det är näckrosor men
han tror att det heter vattentulpaner...HAHAHA kan va hans dåliga
humor oxå;)



Pappa i tädgården...plockar han ogräs???



ÄÄÄÄÄntligen tar våran docka napp...det underlättar
hennes sugbehov...




våran söta



Kärlek



Chilli e en snäll storasyster



Ronja gladfis



i profil



Tänkaren




gymparen



Tåsträckaren



Världens sötaste....

5 kommentarer:

lillan sa...

Fast man träffar Ronja så ofta så längtar man till nya bilder, de va så härliga foton- man ser hur hon växer. Kramar.

Lena sa...

Lillstrumpa är den sötaste bebisen i hela världen ..
Ni är en fin familj =)
Men jag håller med Pappa. Lillstrumpa får INTE vara borta så länge ...
Love yoooo mucho .. pussss

Lena sa...

Glömde säga att Chilli é finast i världen =) Pussss

Farmor/Suzanne sa...

Nu är det så här att alla ni får ha detta underbara par HUUUUUUR mycket och HUUUUUR ofta ni vill,Kan inte ni då unna mig några dagar med min son och sonhustru!!
Ja ja att då dom har med sig en prinsessa, det får jag väl leva med!!! Om ni visste vad glad jag blev imorse när jag fick boka deras biljett, då vad det klappat o klart!
Helt underbara bilder, Igen!! Du är riktigt duktig på att ta kort Lotta. Bamsekram till hela familjen

pernilla sa...

Gud va kul att du bloggar Lotta så man kan få lite fina kort på den underbara ljuvliga söta fisungen, kolla på profilkortet va lik hon är sin storasyster Chilli med uppnäsan, munnen från pappa och ögon från mamma och näsan från storasyster, det är rättvist!!