lördag 20 juni 2009

Midsommar!!!












Vi fick en riktigt trevlig midsommar...massa go mat
och trevligt sällskap hos mamma å pappa!
Vädret kunde kanske vart lite bättre men
man ska inte gnälla...vi va ju ute iallafall!!

Tog 2 bilder från Lillasysters blogg....
Jag älskar min bebis


Fuck u....låt mig äta ifred=)





Mammas å pappas kampinghund Leo tycker inte
att Ronja ska få ha sina nappar ifred....Han tror visst att
allt tillhör honom...EgoLeo =)



Å dom gnäller på att Chilli gör sönder HUNDleksaker???



Våran midsommarprinsessa



Så SÖT jag ÄLSKAR henne



Lycklig...hon gillade kransen hon fick av mormor!!!!



Ronja visslar



Grabbarna spelade krocket....men vad gör Jonas
låååååångt utanför banan???? i högra hörnet?
Det blev andra bullar när Lena bestämde sig för
att vara med å spela...hon VANN STORT över killarna!!!!!!



Kitty väntar på sin matte



Där e hon



Vi åt inomhus...det va lite kallt just då=) Men det va mysigt



Mmmmmassa go midsommarmat=)
jag orkade knappt den goa kycklingen å köttbullarna
efter sillen!



Å äcklig snaps som jag INTE drack



Men det gjorde visst Jonas å Lena



å Jörgen... å Jimmy( men han ligger på golvet)



Vi tog en promenad 9 människor å 4 hundar....
Jörgen försökte hinna innan jag knäppte....men NÄ!



nästan alla



Leo slet sig....tur att han har så korta ben...
man kan krypa ikapp honom =)



Tuffa pappan;)



vackra mamma å syster



morfar hjälper Lena å gosa med Ronja
Kolla Chilli under pappas arm! Hi hi



Fyllbuntarna spelade Jenga



Hela natten



Å imorse möööös mina älsklingar å jag =)

6 kommentarer:

Lena sa...

Perfekta midsommar firandet =)
Ronja måste vara nöjd
söt va hon iallafall..
Tack för trevligt sällskap..
Du glömde skriva att jag vann över grabbsen på krocket =)

lillan sa...

Tack vara Ronja så blev denna midsommar alldeles speciell, man blir så glad att hon finns bland oss, därför tror jag att det blev en minnesvärd o mysig dag för oss alla. Pussar tll goa familjen.

Lotta sa...

Fixat Lena ;) SORRY!!!!!

Anonym sa...

Hur kan du låta lilla Ronja ligga på Jonas dan efter. Hon kunde ju ha svimmat av ångorna.

Farmor/Suzanne sa...

Ovilken underbar midsommar ni verkade ha. Och vilken söt midsommarbaby!!Helt underbart att få se henne i denna fina krans!

Vi hade det jättebra sol sill, öl och snaps! Och grillnign på kvällen.Och solsken, en lite skur på kvällen, så det var skönt med lusthuset!
Bamsekram
Farmor/Suzanne /Svärmor/Mamma

Susanne sa...

Hej
Men guuuuuud vilken goding ni har=)
Hörde att ni hade varit inne på toyshop igår....jag missade er =(
Kram till er alla Susanne & Magnus