torsdag 25 juni 2009

Lygnern

Igårkväll tog vi en promenad till våran sjö Lygnern...



Dom e så mogna (se sjön nedanför.fint)



Ronja vid sjön



Chilli å Kitty simma efter pinnar...eller ja...Chilli simma
å Kitty vänta där hon bottnade



Ronja ville ha kvällsmat vid stranden



Lyxrestaurang precis vid sjökanten=)



Det är en ordentlig backe ner till sjön...som man ska uppför när
man ska hem...tur att STARKA Jonas va med oss



Det tog hårt på honom!



uppe på bräckan



familjen i solnedgången



Ronja i sommarklänning imorse när vi skulle åka till Åsa



Chilli hittade en av mammas blommor som
gav skugga



busken blev bara "lite" förstörd ;)



Leo ville oxå ligga där



men Chillis favvoplats är i solen....på varma stenplattor...
HON E GALEN



Ronja å mormor i skuggan



min annars så linslusiga pappa ville helt
plötsligt inte vara med på bild???
Han kanske börjar bli snurrig ;)



Ronja och kusin Lisa gosade lite



Vad gör Lena??




VAD GÖR HON??? Försöker hon flytta på pappa
med tankekraft??? Nu får man passa sig...hon kan bli farlig



Pernilla fick en bok av pappa..kostar mins 1000 kronor
sa han...men ville hon ha den? NEEE Otacksam!



Ronja fick den istället=)



Mammas COOOOLA tjej!!!!!




Fina mormor



Stolta mormor



Kärleksfulla mormor



nån sån där mogen människa igen=)




COOOOL Pappa



Ha ha ha han fattar inte det där riktigt...tycker bara alla
andra verkar ha så kul med fingrar bakom huvudet =)




Vi åkte förbi jobbet jag å Lena...tittade på när Malin slet å
svettades...hihihi



Handlade av Maria




Vi tog den korta vägen



Lena å Ronja shoppar på mitt jobb



När vi kom hem hängde en present på dörren



Det va en fin klänning från Millan=)
Bilden hamnar på fel håll hur jag än gör...skräpbild...
men vänd på datorn så ser ni =)

5 kommentarer:

Cilla sa...

Åh så mysiga bilder och vilken härlig strand..
!!
Du skriver så sköna kommentarer :)
Ronja är en riktig cooling ju ..

Lena sa...

Det va såååå mysigt vid lygnern..
& jag å Jonas är jätte mogna.. korten blir så mycket roligare =)

Jag har lärt mig något nytt
Jag kan göra mycket med tanken, inte för att jag är så snygg när jag gör det ..

Lillstrumpa är så coool med mosters solglasögon..

Morfar sa...

Det är nog bäst att Ronja åker med
till Gotland. Farmor får ju bara se
på gosse bilder med mormor.Orättvist?

Martina sa...

Hej!
TACK!!! Ja det är såå skönt att hon är helt frisk vår Tindra! :-D Underbart!
Det är så roligt att du lägger upp så mkt bilder på din blogg, du är så flitig! :-)
O jösses vad hon växer Ronja! Jag vill oxå ha en växande bebis, på utsidan! ;-)
Kramar

Farmor/Suzanne sa...

Äntligen någon som har fattat!!! Tack snälla morfar för din förstående kommenatar!!Fast jag tycker det ät underbart att se mormor och morfar med sitt barnbarn!! Och givetvis och läsa om alla era äventyr på framsidan!
Kram från ett soligt men blåsigt gotland