söndag 14 juni 2009

massor!










I torsdags va vi å hälsa på Jennie å Bella!!
Fika å tog en liten promenad!



Bella har världens finaste frisyr....såååå fina lockar:)



Stor å liten



MAMMA KOLLA jag har rensat lite i mina blomlådor...
det e sant,,,jag har det själv!



Ronja har fått en döskallenapp av moster Lena å
morbror Jimmy, jag va tvungen å prova



Pappa gungar babysittern



Min pappa fixade lunch till mig å Jonas igår.....
dukade fint med tända ljus....kokade skalade å delade ägg,
vek servetter...han gjorde SÅ FINT



å servett med kinesisk lyckolapp




min lapp



Jonas idiotlappar



Min pappa öppna mjölkpaket...INTE OKEJ!!!
Han är snabb med att gnälla på andra å så gör han
såhär slarvigt själv.....Pedantpappa hihihihi



MIN ÄLSKLING!!!!! Jag fick en föda barn present!!!!!!!!!!!
Han e fantastisk min Jonas



Igår va vi hos Mia å Ronny...vi köpte ett megadart
till Mia i födelsedagspresent...



Jonas e störig som alltid =)



Ronny grillar... Calle å Johan tittar på



Jonas störig igen



Calle hänger på Jonas-trenden



Eddy å Tina hade present till Ronja som dom köpt
i Usa!!! Fina filtar å Bodys! Så snällt!




Mmmmmm



Chilli hitta en kattleksak



Idag va vi på staffe promenad med poängpromenad....
Jag å Jonas kom 2:a efter en utslagsfråga;)
GRYMMA E VI




Perfekt väder.... å plant....fattar inte...Jonas gnällde över backar...
syns det nån backe? Näääääää

3 kommentarer:

Lena sa...

Mysiga dagar ni har haft =)
Pusss

johanna sa...

ja verkligen!!!=)))

Lena sa...

Nappen va inte till Lillstrumpa..
Den va till dig =)