onsdag 17 juni 2009

Hepp











I tisdags va vi hos Veronica....Hennes söta pojke Manne
är 4 månader nu...tror han å Ronja kanske blir ihop
när dom blir större=) Tyvärr glömde jag kameran, men nåra
mobilbilder blir det!!! Här e Manne i sin babysitter



Veronica å Ronja



Kärleksparet=)



Min sessa



Chillis agilitytunnel som vi vann på
staffeträffens poängpromenad



Kitty provar den åt fel håll



Johan vågade äntligen hålla Ronja...han har vart lite
rädd....men se det gick ju bra =)



Min å Ronjas favvosovstil =)



Mormor å moster har vart i Ullared å köpt MASSOR
av saker till Ronja....t.e.x en påvemössa.... hahahahaha



Jag döööör av skratt... hur kan en moster göra såhär???



Sandra å hennes 2 barn kom på besök....
Lilla Molly är 3 veckor äldre än Ronja



Kompisarna







prinsessan på ärten



Idag kom tjocka Cajza å åt lunch med mig å Ronja
....men hon fick inget sött efter maten
....för hon e lite tjock




eller ja...hon e snarare FET =) Hi hi hi hi
Cajza badboll i 5 veckor till=)

2 kommentarer:

Lena sa...

Jag tycker Lillstrumpa va jättefin i sin nya favvo mössa =)

Tur att ni vann en sån cool tunnel, så Kitty fick leka en stund ..

Pussss

Pernilla sa...

jaaaa, hur kan en moster göra så, skulle jag aldrig göra!!!