torsdag 18 juni 2009

min moster!










Idag va vi på bvc..Ronja väger 5010 gr nu å är 56,5 cm lång!!
Imon blir hon 4 veckor...Jisses va tiden går fort,
å hon utvecklas fort oxå...det är en intelligent liten bebis vi
har...hon är så mycket "med" nu! Tittar, skrattar, fokuserar!
Mammas å pappas flicka...vi älskar henne så det gör ont!

Efter bvc åkte jag till mamma å pappa...skulle träffa min moster Eijan
där å äta lunch! Det va jätteroligt. Vi har inte setts på länge! Hon är
SÅ gullig! Ronja fick en FIN present...en pumaoverall i stl 68...ser
att den ser stor ut på bilden, men det är den inte! Bara bimbo Lotta
som fotat konstigt =)
Vi JÄTTEGLADA för den!!



SNYGG




När det va dags för fika hitta jag en mugg som pappa
köpt i Ullared.... hur visste han att jag ÄLSKAR ROSA ÄNGLAR??



Riktigt god att dricka ur oxå =)
prinsess-ängel muggen



Moster Eijan å Ronja



Att inte jag dog av skratt...2 blåsta tanter skulle
sätta på cd-spelaren....hahahaha skulle kunna
göra en hel stand-up show av det där=)



min söta moster igen;) med världens finaste bebis



några skrattbilder.... På min älskade lilla docka



Mmmmmm



ååååååå



Hi hi hi hi



Flört

3 kommentarer:

Lena sa...

Vad är det jag ser !!!!!
Vad gör du med min mugg ?????
Du borde veta bättre .
Fyyyyyyyyyyyyyyyyyy
Hoppas inte lillstrumpa brås på sin mamma ...

Söta bilder på Lillstrumpa =)

Lotta sa...

Men Lena....va den din????
Då har pappa (intrigfixarn)ljugit....
han sa att den va till mig!!

Farmor/Suzanne sa...

OHHHHHHHHH helt underbart att se dessa blider... hon skrattar!! tänk vad det går fort nu, njut av allt!
Och fortsätt o lägg in bilder så att jag kan följa med hennes utveckling, Ronjas alltså!
Kram