onsdag 3 juni 2009

Ronja i Slottskogen


Igår bjöd svärmor oss på lunch på PeterNiclas, TUSEN TACK
...vi hade en heldag i kungsbacka....måste säga att Ronja skötte
sig perfekt (sov hela tiden) hihi


Jonas mamma( Ronjas farmor om nån har svårt att fatta=)
bor på Gotland å är nere bara denna
veckan....inte mycket tid för henne å klämma på våran
underbara Ronja!



Min älskling



Jag å Ronja



The family



Hon fick en babysitter av mormor.....så bra! Inte dåligt för en
11 dagars bebis att va så "tittig"



Söt



Sessan



Jag älskar hennes fötter


MORFAR....VÄRLDENS BÄSTA MORFAR!



MORFAR...världens VACKRASTE Morfar



Sarah kom hit med tårta..sa hon hade bakat....Jag tycker
INTE den ser hemmabakad ut...tror hon luras!!!



Tårtkalas...Sarah, Johan, Sarahs mamma, Lena, Jimmy,Kitty,
Otto, Chilli, Jag, Jonas å Ronja! Alla ser överlyckliga ut..... Vi måste
haft ASKUL på denna festen ;)



Chilli å hennes lillasyster


SLOTTSKOGEN

Jag å moster Lena packade bilen.....jag ammade Ronja
å vi begav oss mot slottskogen....vi kom till kungsbacka...
då bestämde sig Ronja för att hon INTE ätit sig mätt
innan.......det va bara å parkera bilen å ge henne mat!!



Fikaplatsen



Pingvinerna va kul tyckte Ronja



matdags igen =)



Vi gjorde en upptäckt.....



har aldrig sett denna gubben innan...va gör han där?



Stolt moster visar Ronja getterna


bilden talar för sig själv..men va e det för skylt???



Hela slottskogen e full av knepiga skyltar....
"akta så du inte tappar överkroppen å hamnar uppåner"
precis va Lena nästan gjorde



Ronja på barnens zoo


Vid flamingosarna (fåglarna inte dansbandsgruppen)



Lunch efter promenaden



Yummy



Jädrans tankskräps automat....jag fick gå in å
betala...fick inte in kortet...SKRÄPMASKIN



KALLT



Sen kom MORFAR.... han hade fixat en bok till Ronja



Å morfar hade gjort en egen ekorre i granen till
Ronja....Vilken morfar



skulle skala kottar................



Händig MORFAR.... TACK tack tack
du e så BÄST

5 kommentarer:

Lena sa...

Tack storasyster för en kanon mysig & rolig dag .. Jag älskar oxå Ronjas fötter, dom är helt underbara.
Hela hon är PERFEKT =)
Puss puss puss från moster Lena !!

Anonym sa...

Nu tog du allt i så det knakade.
Nån motta får det vara tycker jag.

Anonym sa...

Hejsan!
Kan säga att det där med att älska barnens fötter inte gått över än. :-)Min 1½ åring har så goa fötter fortfarande, även om han är noga med att påpeka att jag inte får klämma på de som jag vill. :-(

Hälsn. Ingomatte från staffar

johanna sa...

mysigt du har det som mammaledig!!puss på dig gumman!=)

Martina sa...

Det är verklugen full rulle hos er! :-)
Vilken fiiiin babysitter! Vi har en likadan :-D Den e så söt!
KRAMAR