lördag 27 juni 2009

massa vänner


Dessa 2 älskar jag SÅ!!!!!



Ronjas favvo sovplats...
Herrejisses vilken SÖT bebis vi har!!!!!!!!!!!!



på pappas mage



Nu har hon börjat titta ORDENTLIGT på saker
runt omkring...hon tycker om å ligga å kika på
sakerna i sitt gym som hon fått av farmor



har jag sagt att hon e VACKRAST I VÄRLDEN???



Igår träffade vi Jennie å Bella....
Å Bella gick sina första egna steg i TORSDAGS!!!
JIPPIE...stora tjejen!!!



Bella gillar verkligen Ronja =)
se så lycklig hon är;)



fast lite nyfiken



Vi åt lunch ute...så mysigt



Bella är en riktig sötnos!!!!!



På eftermiddagen fick vi finbesök från Halmstad...
Kusin Julina kom å pussade på Ronja



Min pappa va så stolt över påsen han fått
av Jonas när han va i hans butik å
köpte "fin crocs"



Å på kvällen kom Emil Sandra å deras söta dotter
T(h)ea (jädrans folk som inte kommer överrens om
hur deras dotters namn ska stavas Thea eller Tea???)
Vi grillade å ammade ikapp =)
Nääää hon har inte för stor mössa.....
hon har för litet huvud...hihi



Jag gillar minerna ;)



å för små fötter



Idag har vi vart hos Carin å Simon...dom bjöd på grillat
Mmmmmums




Simon sitter å visslar nån dansbands sång =)



Dom har köpt en valp.....



Lilla Maggie....SÖÖÖÖÖT

2 kommentarer:

Lena sa...

Söta söta bebisar... Men jag älskar Ronja mest =)
Å söta söta valpis .. Tänk att Kitty har varit så liten.

Farmor/Suzanne sa...

Hon växer så fort!! Och blir sötare o sötare. Och med ett sådant gym!! kan hon ju bara utvecklas och bli ännu mer stimulerad!