onsdag 4 augusti 2010




I torsdags va vi hos Linda å mös hela dagen!
Ronja klappar kattungen Alvin så fint;)



Ronja verkligen ÄLSKAR å leka med Amanda å Evelina



Evelina gjorde lunch till oss...hon e grym på att laga
mat;)



Å Amanda pärlade=) gjorde 2 JÄTTEFINA armband till mig!!
Bilder kommer nästa gång


sen va vi ute å pussa på hästarna


puss puss



min mamma har massor av gurkor i sitt växthus...
å Ronja älskar gurkor!



Snälla mormor kommer å levererar gurkor till Ronja
(kolla coooola Kitty jeansen hon fått av moster Pernilla)



min sno tändare tävling går åt pipsvängen!!!!!
Jag lyckas sno tändare ibland...men då har han gjort ngt lurt
gubb-rackarn.... jag har fått tag i trasiga tändare
HELA tiden!!! Nu sist hade han skrivit...BLÅST IGEN....på
tändaren!!!!




jag e ASRÄDD för spindlar!!! Kul gubbe....köpt en
gummispindel bara för
att skrämma mig i min tändarjakt;(
Näää denna tävlingen va inte rolig....jag får hitta på ngt annat



I lördags åkte vi in till stan, tog in på hotell Gothia!!!!
Så skönt å få komma iväg lite å bara vara Lotta Å Jonas
en stund! Ronja bodde hos moster Illa å morbror Önne (Pernilla å Jörgen)

JOOOONAS!!!! SKÄRP DIG! Det e kul å vara
med på kort



men MOOOGET...kasta på dom svaga;(




vi tog en räkmacka å ett glas vin på heaven23



å en cosmopolitan på rummet;)



jag tjänade 7 kronor



på kvällen gick vi till Anna å Andreas å
hade en riktigt trevlig kväll med god mat å gott vin
å trevligt sällskap........fick dom...jag va ju där;)



Andreas tyckte det va kul det där
med 7 kronor;) tror inte han fattade
grejjen...för jag fick 7 kronor av
honom....för vad? trevligt sällskap såklart=)



I söndags åkte vi tillbaka till Ronjas gudmor Linda å pussade häst!
Dom passade Ronja när vi skulle på sommarbuskis!!



å Ronja lekte med sina plastsystrar





VIDEOS:


Söta Evelina lagar mat...här e receptet:

Original Video - More videos at TinyPic


Tur att Chilli ÄLSKAR Ronja....se hur Chill smygpussar Ronja flera gånger!
Sen får Chilli en puss på skärmen i min telefon;)

Original Video - More videos at TinyPic



Nu har gubben blivit helt galen:

Original Video - More videos at TinyPic

Vi va på sommarbuskis i söndags, hela familjen...man fick inte fota så jag hade inte med mig kameran, men telefon:

Original Video - More videos at TinyPic

FÖRSTA RADEN...Hej hej hemskt mycket hej:

Original Video - More videos at TinyPic


AJJÖ AJJÖ AJJÖ

4 kommentarer:

Madeleine sa...

Din pappa e bara för härlig, sådan pappa skulle man ha :D e han till salu?? hihi haha kram på er

Lena sa...

Undrar hur många gånger du sa hej =)
Tack för en rolig kväll ...
Puss

Lena sa...

Undrar hur många gånger du sa hej =)
Tack för en rolig kväll ...
Puss

Farmor/Suzanne sa...

Men var har "videosarna" tagit vägen?????
Men strunt samma snart får jag hålla om er och krama er.
Lääääääääängtar så efter er, synd att inte Jonas kommer med.
Kramkram