söndag 15 augusti 2010

Hej hej!
Fortfarande har vi strålande sol här på Gotland!!
Imorse bestämde sig Ronja för att vakna 05.45......INTE okej;(
man blir lätt bortskämd med en bebis som sover hela nätterna,
då kanske man inte ska gnälla över nån eller några tidiga mornar?!
Å farmor kom in med kaffe å välling till oss på sängen...då funkar det bättre=)

Blomman luktar gott...eller??



jo faktiskt gjorde den det



vi åkte in till Visby å medeltidsveckan idag!!
Jag älskar Visby...det är så fint!! Alla fina gränder:)
Jag har inte tagit några kort inne i stan....det kommer imon eller på
tisdag, för då har jag å Ronja våran shoppingdag...tralalala


kolla pappa va här...vilken överraskning



mys å gå å kolla marknadsstånd



vi träffade svärmor/farmors kompis...hon hade ett våffelfik...
cafe Ronja hette det=)


vi blev bjudna på våfflor!!! av fina medeltidsÅsa


nam-nam



ha ha ha hon provade en medeltidsmössa



mmmmmmm min bara min



Suzanne skulle prova nån klurig dra-isär grej!
Vi fick vända timglaset 7 gånger innan hon gav upp=)



sen fixade jag det på 3secunder;) man kan inte tro att
jag är blond egentligen va? Måste ha en hög IQ;)



Ronja tittar på pojkarna när dom slåss



café Ronja hade en häst oxå



sen mötte vi en RIKTIG riddare å hans fina hund!
Ronja gillade hunden pimpim. klappade å pussade honom


heeeej snygg klänning



en stooor hund till! Rysk svart terrier hette den rasen!



hans huvud va lika stort som hela Ronja



Vi tog en tur förbi farmors jobb! Ronja vill oxå jobba på hotell



så hon hjälpte Camilla lite



Sen blev det glass nere i hamnen
saffran glass i en av kulorna.....jag säger bara MUMSFILIBABBA.
Jag mitt pucko tog
bilden åt fel håll, man ser inte att vi sitter precis vid hamnen,
men det gör vi!! man kan ju tro att jag e blond;)



En båt som seglat ända från Usa


hej hej säger Ronja



farmor köpte fina solbrillor till Ronjis



sluta fota nu paparazzimamma

Det va denna dagen=) KRAMIS

7 kommentarer:

Farmor/Svärmor/Suzanne sa...

Nu är det så att Lotta fixade INTE alls den kluriga saken som Åsa hade!!!! Och Jag testade den bara 1 gång!!säger en gång för sedan fick jag springa efter hennes dotter för att Mamma /Lotta skulle försök lösa den kluriga saken! OCH sen FICK ( efter EN kvart) fick Åsa visa henne lösningen! SÅ det så!!!
Men annars hade vi en underbar dag! Tack kära sonhustru för idag!! Kram

Lotta sa...

ha ha ha ja du svärmor du tetade bara en gång....men i 3kvart;)

Tack själv för en supermysig dag=)
Kramis

svärmor/// sa...

Hörududu nu får du nog sluta dricka vin! Annars kanske du tetar också!!!! hahahaha

Lotta sa...

oooops 2 glas vin;) TESTADE skulle det stå;)

Undrar om det kommer nån spydig kommentar från svärmor nu???

ha ha ha

svärmor// sa...

Det är såååååååå kul att sitta vid samma bord och bloggprata!!!!

Lotta sa...

visst e det...socialt=)

Lena sa...

MYYYYYYSSSSS !!!!!!
Vill oxå vara med =)
PUSS PUSS PUSS