onsdag 18 augusti 2010





Idag har Ronja hjälpt Ingemar å bygga lite idag!


här får du en skruv


såhär ska den sitta=)



duktiga tjejen






hon satt länge å pilla med den där skruven;)



Sen åkte vi in till Visby å släppte av farmor på
jobbet! Ronja passade på att jobba lite



ska se om vi har några rum lediga????



Sen hade vi en UNDERBAR dag i Visby.....bara jag å Ronja!!!!
Hon är ett riktigt trevligt sällskap...Jisses vad jag skrattat
åt henne idag. Hon pratar med allt å alla=) Hon stormtrivs
med att shoppa...det är mammas tös det=)
Hon underhöll hela uteserveringen när vi fikade;)
Älskade goa bebis



Sen slapp vi åka buss hem! Fick låna bilen idag=)
Så nu hart jag vart ute å kört Saab....SPÄNNANDE va?



Vi köpte en ny pjamas till Ronja idag,
lila med kaniner på om det inte syns.



å nya strumpor



Suzanne jobbar sent idag å börjar tidigt imon så
då sover hon på hotellet inatt! Så jag å Ingemar får klara oss
själva! Ingemar fixade middagen;) Det är jobbigt när svärmor e borta,
ingen som passar upp på oss.... vi fick plocka fram bestick å
allt själva:(



Men nu e jag MÄTT å TRÖTT!

MASSA KRAMAR

1 kommentar:

johanna sa...

hehe Lotta du är dig lik ;)