lördag 21 augusti 2010



Igår kväll hade vi lite spa jag å Suzanne!
Vanilj ansiktsinpackning=) vilket resulterade i
en svag doft av vanilj hela dan idag;)
Såhär snygg va man då



söta svärmor=)



I morse åkte jag med Ingemar in till Visby, han släppte av mig i stan
å jag gick helt ensam å strosade!! Ronja va hemma med farmor.
Fyyyy va det inte va mysigt å gå själv:( Saknade min lilla
skrutt :( Trodde det skulle vara myyys å va lite ensam

Jag tog en fika heeeelt själv



bad ett gulligt par som satt i bordet bredvid
:snälla ni vill ni ta ett kort på mig när
jag sitter här helt själv???
Känner du dig ensam sa dom.
Ja sa jag;)


här e min goda lunch som jag åt helt själv=)



å utsikten från mitt bord....Visby ringmur, mysigt=)



Sen kom Ingemar å hämtade mig....han hade köpt
plankor till sitt bygge



När jag kom hem tog vi en promenad



tittade på den fina grävmaskinen


sötskrutt



Captain Morgan



glad å go



alla ska smaka



matar lilla nallen



Nu skulle det visst vara taklagsfest för nu är alla takgrejjerna
på plats



Ronja hjälper till som alltid


skål å hej å hå....Vilken fest!!!!!



man måste ju gå in å kika hur det blev på insidan



Nu e dom trötta på mig...jag fick ett rum i det nya
huset!! Med en egen säng;) Hästens nya sort



Ja sa Ronja...här kan vi bo=)



Mys i sängen....Natti natt


VIDEOS:



På promenad





Så här kan man oxå göra;)




Jag stötte på ett par trevliga killar i Visby.
Jag önskade mig en låt av dom...GRYMMA;)




Här är anledningen till varför jag ville att dom skulle
sjunga den=) Dom flesta har ju redan sett
Ronjas skaka rumpa video....men killarna från
Visby undrar nog varför jag önskade en så
konstig låt=)

1 kommentar:

Anonym sa...

Men HALLÅÅÅÅÅÅÅÅ är det ingen som läst idag!! Någon kan väl säga oh så söta vi är Pyyyyys pyyyyyyys