torsdag 19 augusti 2010

I förmiddags regnade det massor
Ronja å Ingemar gick ut i regnet å tittade på
grävmaskinen, det är roligt=)


Men vid lunch blev vädret mkt bättre så jag å Ronja
åkte in till Visby å åt en lunch på Rosengårdens uteservering!


Sen träffade vi en gammal kompis Jerry som
jobbar som kock på Lindgården. Han bjöd oss på
glass=)
Jonas: Han hälsade så gott!! Du hade nog oxå fått
glass om du va här;)



mumma!!!!!!


Sen hämtade vi farmor på jobbet å vi gick på stan å shoppade lite...
slarviga jag tog inte ett enda kort;(

När vi kom hem höll Ingemar på att banka på deras
friggebod!!



han gav upp=)


Jag har ett barn här som INTE vill sova....nu e kl 22.15
och hon vill absolut inte sova!! Det där händer inte. Normalt somnar
hon som en klocka 20.00! Så bloggen blir inte längre idag=( jag orkar inte
det med en bebis i knät:)
Tur att hon e så söt;)

PUSSSSSS

4 kommentarer:

Farmor/Svärmor sa...

nu är kl 22.30 och Lotta o Ronja gick in igen för att försöka somna! Hoppas det går bra denna gång!
Det är så ljuvligt att ha dom här, jag sa till Lotta idag att just detta att ni här i 11 dagar gör att vi kan verkligen lära känna Ronja, vilket är helt fantastiskt!

PA sa...

Säg till Ingemar att han kan ringa Kai. Han har en lika dan köpt på Bygg Max

Messersmitten sa...

Förlåt mig nu men jag kan inte låta bli...
"somnar som en klocka 08.00"... Trodde Janne skulle tracka dig för detta men icke då... Då är det mitt jobb! :-)

Lotta sa...

08.00??? Fattar inget ;)??