fredag 20 augusti 2010

Jag vaknade kl 06.30 imorse av
en FRUKTANSVÄRD huvudvärk och
jag mådde riktigt illa;( Gick upp
å gjorde välling till Ronja å hällde upp en kopp
kaffe till mig!
Men näää det kaffet gick inte ner;(

Så idag har Ronis vart ensam med
farmor å Ingemar!
Dom har vart iväg å handlat å vart på
promenad! Dom hade INTE med sig
min kamera.

Jag sov till 15.30=)
Men nu e jag pigg igen!
Ätit gott grillat å druckit ett glas vin;)
Å sen blir det ansiktsmask å fotbad som
älskade svärmor fixat......å kanske ett glas
vin till;)



Såhär har jag tillbringat min dag



Hallå???? Mamma??



Hjälp.....hon e ju JÄTTESJUK
stackars stackars mamma





Jag har missat en HEL dag i solen idag!
Det har varit riktigt fint väder här!
Ronja å Farmor fixade en dyna till mig när jag kom upp



Å Ingemar fixar med sitt bygge



Ronja har fått ett fint glas, med ett LITET sugrör


söta



dricka dricka


Jag å Ronja sitter på trappen å sjunger lite


sommar sommar sommar



gunga farmor



å mys i hängmattan=)



mer mys



se vad jag hittade!!!!!!!!!!! Dom har glassat medans
jag legat sjuk!!!!!



Ha ha ha jag hittade glass till mig oxå=)



å Ronja fick en glass till



DET RINGER, DET RINGER,DET RINGER



Hej pappa! mocko shi fa soto iflan gurse bla bla bla bla Hej då



Sen skulle det visst va nån taklagsfest?!?!
Men jag fick ingen tid på min å Ronjas inbjudan.....
eller rättare sagt, jag fick ingen inbjudan!!!
Så då hade vi takfest själva;)



SKÅÅÅÅÅL=) för taket


Ronja hade marchmallowfest



den va go


Lillskrutt gick rätt in i en stol



aj aj aj aj aj




Ronja får massor av mms från sin morfar!!!
Dom tittar hon på flera gånger om dan!
Sjunger å klappar med å säger hej hej å mopa;)
Hon läääängtar efter sin mopa!!!

Ett av mms:en





Nu blir det hemmaspa!!!!!

KRAMAR från oss

3 kommentarer:

Svärmor/Suzanne sa...

Så härligt att få vara här där det bloggas......Du är så duktig på att skriva roliga kommentarer!Härliga skratt blir det!
Sluta nu faceboksa för nu ska vi gå på spa!
kramkram

ma sa...

Oj så ledsen Ronja ser ut när mamma är sjuk. Tur att farmor e så snäll. Nu längtar jag verkligen efter er. Pappa tycker att Jonas kan vara hemma o städa eller nåt,så kan hämta er på flygplatsen,ha ha. puss o kram <3

Lena sa...

Stackars storasyster å vara sjuk..
Hoppas du mår bättre..
Puss Puss