söndag 22 augusti 2010








Imon bär det av hemåt=)
Jag längtar hem! Till min familj....Jonas å Chilli å
till min säng! Samtidigt har tiden här gått så fort
å jag har haft det supermysigt! Tack älskade svärmor
& Ingemar för mysiga 11 dagar! Å tack för all uppassning=)
Jag har verkligen inte gjort ngt på 11 dagar;) Ingen matlagning,ingen disk,
ingen städning! Här har vart fullservice=)

Igår kväll gjorde vi åter igen en inpackning
man skulle se ut såhär


vi såg ut såhär??? Så ikväll blir det 3dje gången gillt....
lerinpackning blir det nu


detta kortet tycker Suz att jag e jättelik Lena;)
Fast det stämmer nog....såhär snygga e vi=)



Ja då lyckades vi=) Shit va snygga vi kommer bli
efter alla dessa behandlingar;)


10 år yngre imon?



Jag förstår nu varför Jonas älskar mig mest av allt;)
Feeling hot hot hot





Idag har vi vart ute på turn'e
Hittade en mysig "gård" som sålde massor av roliga saker



Dom hade en mysig liten handelsbod som sålde massor av
ekologiskt! Mat, tvålar, hudvård ja massor av saker



dom sålde även lergrejjer, typ krukor, fat å
ljusstakar m.m



Ronja fick sitta i vagnen...kunde bli dyrt annars;)


I den vita byggnaden hade dom bageri å
fik å i växthuset.......


kunde man sitta å äta=)



Massor av lek ställen för barn hade dom, men jag
fota visst bara detta




å detta



promenad



Sen tog vi oss in till Visby!
Se vilket mysigt hus "strykjärnet"



Vi tog en fika på skafferiet


Ronja fick en kärleksmums!



försökte mata fåglarna med sked=)



När Ronja vill pussas låter hon oooååååoooåå
å ser ut såhär *puss*



titta pippi



Det är SÅ mysigt i Visby! Husen e byggda precis
på muren... man vill bara gå in å sätta sig i deras
trädgårdar=)



Å så mycket mysiga ställen där e=)



Se va fint




jag älskar det



här såg öde ut...hit kan vi nog flytta=)



När vi kom hem hade Ingemar bankat lite mer på sitt bygge!


EN VIDEO:


Pippi....mmka=smaka




Imon blir det flyg till Arlanda sen från Arlanda till Göteborg.
Där väntar Jonas;) Lääääängtar!!!!!!!!!!!!!!
11 dagar utan min älskling;( Livet e tufft!!
Å mopa å mommo å Illa å Önne å Ena å Mimmi vi
längtar efter er oxå MASSOR!!!!!!!!!!

PUSSSSS Å KRAMS

5 kommentarer:

Pernilla sa...

HUR söt får man va?? pusskortet är ju så gulligt, åh vad jag längtar!!!!
puss från storasyster/moster

FARMOR/Svärmor/Suzanne sa...

Ja förstår att du menar Mig Pernilla!! O vänta bara tills jag går o tvättar av mig denna mask....20 år yngre!!!!
Men det har varit så ovärdeligt för mig att få umgås med Lotta och Ronja,,,,,,,ja i alla fall med Ronja....neeeeej det var ett skämt, det har varit såååååååååå underbart att få umgås så här tajt Lotta!!Hoppas det blir mååånga fler gånger. Och ATT Jonas kan komma med nästa gång!
TUSEN TUSEN tack för att du ville komma hit och lät mig få en undeerbar vistelse med er underbara dotter .
puuuuuuuuussssssspuss

Lena sa...

Visst är vi lika =) så snygg är jag..
Guuuud va mysigt ni har haft. någon gång vill jag följa med.
Jag har saknat er massor, men på Tisdag då syns vi för då kommer jag till Åsa =)
PUSSSSSSSS

Mammo/Svärmor/Suzanne sa...

USCH o FY o SNyyyyyyyyyyyft vad hemskt det var att lämna dem på flygplatsen...tur att jag hade min sminkväska med mig till jobbet!!
Lotta; korten vi tog på flygplatsen kan jag maila till dig imorgon kväll( tisdag) så kan du blogga dem.
Men det är BARA om du lovar att komma tillbaka !!!!!tack för 11 UNDERBARA dagar
puss puss o kramkram

Lotta sa...

ja usch va det är sorgligt;(
Du får gärna mejla mig bilderna=)
Jag loooovar å komma tebax!!!!!!!

Kraaaaaamar å tack för en supermysig semester