torsdag 29 juli 2010

Vi kom åkandes på vägen jag å Ronja.... å där i
en hage gick massa kameler å Elefanter! Cirkusen
hade kommit till Åsa




Vi stannade å gick ut å titta lite



men Ronja tycker hennes mamma e snyggast
å titta på



sen fortsatte vi våran färd hem till Sandra!!
Å där va hennes syster å hennes pojkvän!
Vet ni..... vi träffade en livs levande KÄNDIS!!!!!!!!
Idol-Rasmus!!!!!!! WOW... å vi fick ta på honom
om vi ville...det är SANT=)



Ronja fick melon av snälla Sandra...Kenneth ville
gärna smaka



å Rasmus ville oxå smaka.... det fick han för
snälla Ronja



Chilli fick oxå smaka...eller kamka eller mmmka som Ronja säger



hallå.....kamka då



nähä skit i det då...mer till mig



läski läsk



vill du ha mer?



Chilli med sin älskade Ikeaboll



vackra sessan



Det e inte klokt...min pappa plocka ner tvätten!!!
Undrar om han slagit sig???
Ser ni att Ronja hjälpte till?



vad e det som e så äckligt?



mammas linne!! Det e ju RENT pappa=)



Ronja älskar sin mormor



gos gos



å mera gos



min fina mamma



Imorse åkte vi till bageriet jag å Ronjabus å
köpte frallor till frallan(Lenas bebis i magen heter så)



Sen kom Jimmys syster å hennes barn å
fikade med oss!! Söta Jasmine å 5veckor gamla Justin!

Se Ronja...ska vi ha en sån här???
Ronja: jag kan inte se...jag har fått grus i ögonen=)



tänk att hon vart så liten!



å JAG fick mata!!




jag me jag me jag me
(Ronja e nyvaken....därför den SNYGGA frissen;)

alla vill vara med morbror Jimmy


wieeee....han e en riktig lekmorbror...
å en stark sådan=)


LITE VIDEOS SOM VANLIGT:



Ha ha ha Jimmy rockar loss med barnen:

Original Video - More videos at TinyPic



min snotändare tävling började bra...men min pappa är
på sin vakt! Så här går det till när jag är på jakt.
Tyvärr så letade han igenom allt jag äger å har
å snodde tebax den:

Original Video - More videos at TinyPic



GÅÅÅDDBAJ

2 kommentarer:

Madeleine sa...

Hahaha dansen e fruktansvärt rolig :D jimmy e inte som han ska de ska gudarna veta :D men tur frallan får sådan rolig pappa, å Ronjabus å jasmine har sådan rolig mobror kram

suzanne /Farmor sa...

Såååååå kul att se morbror o syskonbarn!! Jimmy du vet vad som väntar dig!!OCH nu längtar jag efter Ronja och Lotta den 12 aug kommer dom med en flygande fart!!Kramkram