måndag 5 juli 2010

Hej
Jag vet inte vad som hänt...just nu e jag trött på datorn...
inte bara på att blogga...utan allt!! Sätter knappt på datorn
längre... Kan vara för att det är sommar å man har massor av
aktiviteter å sen orkar jag inte! Men här kommer "lite" iaf!!

Vi har bokat resa till Gotland jag å Ronja! Ska
åka å hälsa på svärmor i 11 dagar...det ska bli SÅ
KUL! Semester!! Jonas åker inte med oss;(
Han kan inte ta ngn semester i sommar...men
i vinter åker vi ju till Thailand, så han klarar
sig nog=)
Ska bli spännande med våran Gotlandstripp! Vi FLYGER
dit. HJÄLP....Hoppas det går bra!
Mysigt kommer det bli iaf...å farmor får passa Ronja
medans jag solar å blir uppassad;)


Lite kvällsmys=)


Ronja har hittatt den perfekta huvudkudden;)



mina barn!



Vi har vart utomlands jag å Ronja....i SKÅNE
å hälsat på Ida, Stefan å Benji!!! Barnen tyckte massor om
varandra! Vi hade en riktigt trevlig dag. Tack Ida för
våran dejt! I Fredags skulle dom åka hem till Stockholm
å på vägen skulle dom komma hit.....då blev jag SJUK;(
Så tråkigt! Hoppas vi ses i Sthlm snart istället!
Barnens första lunchdejt



hihi, Benji är expert på miner



ett litet paket till söta killen hade Ronja med sig



En TRUMPET...uppskattas nog av mamma?!?!




vi fick jättegod lunch



barnen brottades



söta!!



pilla leka grejja grej



dax för finfoto tagning...det tyckte inte barnen



ha ha ha


hallå....stanna här bredvid mig



så söt!!



Ronja fick oxå paket...badleksaker å en Dino!
Dom va kul=) TACK TACK



å en rosa slemboll som Ronja tyckte va äcklig å
hålla i=)



Jag hittade min lilla kamera....
här e från Ikea...Ronja å Amanda
åker ruthelkana



mamma...det är dax för en stor säng nu....för
nu jag STOR



lunch på Mc donalds barnbord



lekhörna för små barn



Evelina å Ronja rider tsäää(häst)



Evelina på kungatronen



jag vill oxå va drottning



Amanda å Evelina hos min mamma å pappa



med söta Leo



Ronjas första gång på stranden!
Det tyckte hon va jättekul...hon älskade å bada



Jonas å Emil med Ronja å Thea...jag gick INTE
i....det va ju nästan minusgrader;)

fina kläderna Ronja fått av Carin å Simon:

Original Video - More videos at TinyPic



Ronja ÄLSKAR å åka gräsklippare med morfar...nu MÅSTE vi köpa å öva med hörselskydd,
det gillar hon INTE!

Original Video - More videos at TinyPic


HEJ DÅ!!!!

1 kommentar:

Lena sa...

copreHa ha ha.. sötaste gräsklipparungen =) En sån vill Ronja ha när hon fyller 15..
Du får blogga en gång i veckan iaf...
PUSSSSS