torsdag 15 juli 2010


Söta kläderna=)



Ronja å Chilli älskar å brottas



Ronja e starkast;)



hon kan greppen



Söta Bella matar Ronja



å hjälper henne på med skorna



konstigt...dom e nog för små=)



kusin Julina hade present till Ronja



kom å ta den



se... en bläckfisk...så FIN



Badtjejen, jag Ronja å mormor hade en mysig dag
på stranden



Söta Julina va här å vi hade tjejkväll, jag Chilli , Ronja å Julina



jag har köpt lite nya sommarkläder



Ronja å Anton älskar å leka med vagnen



min linslus till man ar köpt möbler till våran framsida!
Så skönt...vi har morgonsol där å skugga efter 12 om det
är hysteriskt varma dagar



jag va med å hjälpte till å bygga ihop såklart=)



Cosmopolitan å nagelfil är ett måste när man monterar möbler:)



SE va bra det blev



flickorna gillade sin soffa



Ronja ropar på grannarna som inte va hemma



HALLLÅÅÅÅ



Mormor å morfar va här å invigde uteplatsen mad kaffe å glass



Ronjas mormor e tokig.... vi fick en skrinda!
Viktigt å säga är nog att morfar betalade...
annars blir det väl ett hemskt liv på honom;)
Men det va mormor som va å handlade=)



ett parasoll köpte hon oxå!!


å en dockvagn;) Ronja ÄLSKAR den!!

LITE VIDEOS:

mot stranden...fullpackade:)

Original Video - More videos at TinyPic

Ronja "babblar" ganska mycket...hon har massor att säga:

Original Video - More videos at TinyPic

Här kör hon sin nya dockvagn:

Original Video - More videos at TinyPic


HEJ SVEJS DET VA ALLT!

4 kommentarer:

Farmor/Suzanne sa...

Vad kul och höra en "prata"!!Och mormor....vad var det för bemärkelsedag??Dockvagn! Nu ska jag snart få rå om dem!! Mindre än 1 månad till dom kommer.
Kramkram

PA sa...

Pengarna var från min o Ronjas V75 vinst

Farmor/Suzanne sa...

Dååååååååå förstår jag!!!
Ni är ursäktade!! men det måste vara så underbart att få skämma bort den älskade Ronja!!

Lena sa...

Fint det blev med möblerna =)
PUSSSS