tisdag 27 juli 2010

Nu LÄÄÄÄNGTAR vi efter Lenas bebis "frallan"
MASSOR!!!! Ronja vill att hennes lilla kusin ska komma
å leka snart!
Det är så roligt, för jag å Lena har EXAKT likadana gravideteter!
Karpaltunnelsyndrom.....samlar vätska.... å bebisarna följer exakt
samma kurva i samma vecka, med hjärtslag, våra magmått, ja
allt! Det är spännande! Det kommer nog en liten miniRonja till;)

Här e en bild på Ronja i magen i vecka 26



å här e frallan i vecka 26....se ni va lika dom är??



Ronja är så fascinerad av Frallan,,,hon drar upp Lenas
tröja å pillar på magen jämt!



gosa med Frallan



Mums...bubbelvatten


så gott=)



Lena å Jimmy va här i lördags...vi åt pizza å
kollade på film!



VA???? ett stort hål i Ronjas pol!!!!!!!!!!!!!!



troro jag vet vem som gjort det.....jag nämner inga namn,
men jag tror jag vet!!!!



jag nämner inga namn!!!! =)



Chilli älskar å ha Kitty på besök för då får man leka MASSOR



massor



massor massor massor



sen får man sova i flera dar;)



vi tittade på film..... oj va jag kommer ihåg hur det va när
jag va gravid! stå, gå sitta på golvet....det är bökigt
å se en hel film=)



undra vem som gömmer sig??????
Det kan inte vara min sambo, för
han älskar ju att vara med på kort;)



Igår va jag å Ronjabus mormor å shoppa lite!
Det blev såklart en ny pol till Ronja eftersom
någon (jag nämner inga namn) har gjort sönder den
förra;) ha ha ha ha ha



MOT STRANDEN!!!!!!!!!!


VIDEOS:

Jaha...nu börjas det:

Original Video - More videos at TinyPic

Vi va å köpte en ny kärra, bra att ha med till Gotland/Thailand... å sen ska Lena
å Jimmy ha Ronjas vagn i oktober! Här ska vi lyfta ur Ronja men hon bara putter
bort sin pappa...nya vagnen va kul:

Original Video - More videos at TinyPic



HEJ HEJ hemskt mycket HEJ

1 kommentar:

Lena sa...

Jag längtar med efter Frallan =)
Tack för en JÄTTE mysig kväll..
Det var väl tur att anonym gjorde sönder poolen så Ronja fick en fin Hello Kitty pool =)

Pussssss