måndag 19 juli 2010




Mamma fixar oss go lunch



Ronja ska sitta på "riktig" stol. Ändå ska hon äta från morfars
tallrik!!



till efterrätt blev det vattenmelon i solen



å glass!!! Kolla stolen =) full av glass




mums


Chilli hjälpte till å städa




Kitty håller utkik medans Chilli solar



Jonas syster har fyllt år, så i lördags va vi där
å åt JÄTTEGOD middag!



Ronja fick slicka vispen



hihi



kolla...en pensel



måla måla måla



tur att det bara är vatten i spannen;)



TA KORT PÅ MIG...annars blir jag ARG



tjocksa goa gravida Sandra va här å fika



hångel med brorsan Kenneth



söta Ronja leker



var e Ronja?????



jag tror jag hitta henne



Å Carin va här med paket! Försenad 1års present!!
En spann å spade=) TACK TACK



Chilli hittade perfekta viloplatsen



å Ronja hitta den perfekta sittplatsen



grannens katt gillar Chilli



hallå kompis




lite strand har vi hunnit med oxå



när vi kom hem fick barnen duscha



lika som bär=) Ronja å Thea



samma likadana



på kvällen grillade vi....Jonas e lika tuff som alltid



efter maten åkte jag å Sandra å hyrde film!!!



å igår åkte vi till djurparken



titt ut


Ronja verkligen gillar å titta på djuren



dom har byggt en helt ny björnpark med en
bro över hela björnhagen! Det va lite läskigt att gå
över där!



En stackars björn blev jagad hela tiden å nerputt
för slänten



Emil hittade en släkting=) då blev han glad



lika som bär! Undrar om han skulle vara lika kaxig om
inte järngrinden va där..... oxen alltså!!!


AJJÖKEN

3 kommentarer:

Suzanne /Farmor sa...

Det är sååååå mysigt och kul att titta på alla dessa roliga bilder på alla barn och barnbarn. Längtar så efter att alla mina nära och kära kommer snart!!

Lena sa...

Åhh vad mysigt ni har det =)
Längtar till nästa sommar när jag oxå får vara ledig ..
Ronja är söt som vanligt <3
PUSSSS

Lina sa...

Hej hej! Vilken mysig blogg du har! Hittade hit genom staffar.se. Jag har också en liten gris på 5 år som kommer ifrån Metalstaffs kennel. Vad härligt det är att se eran tjej tillsammans med Chilli. Dom är ju hur söta som helst ihop! Ha en fortsatt bra sommar!/ Lina