lördag 24 juli 2010



Halloj!
Vi har haft en mysig vecka med både strand å shopping!
Vi försöker planera in en tripp till Astrid Lindgrens värld,
jag Linda å barnen....hoppas verkligen det blir av!!!
Å snart åker jag å Ronja till hennes farmor på Gotland.....
å va vi längtar!! Det ska bli så kul!! bara 2 veckor å 4 dagar kvar=)

Det är kul å klippa gräset med pappa



hmmmm?? nu blev det nog lite snett?



våra grannar har varit på semester...snälla Jonas klippte deras gräsmatta
å jag å Ronja hejjade på!


Hipp hipp hurra...Ronja är 14 månader nu!!!
Å mormor å morfar kan inte sluta med sina
paket=) Denna gången blev det ett munspel:)
Snart kan Ronja starta en orkester=)



Ett fint brev/kort oxå
klicka på bilden så blir den stor så ni kan läsa
den



R har fått crocs av sin pappa....tyvärr lite stora....
men hon e lite skotokig....vill ha dom på sig hela tiden



har nog inte visat den fiiina pektavlan Lena gjort till Ronja!
Alla i familjen är med å det är kul å stå å peka på



Så fint kort på morfar å Ronjis


Jag har kommit på en ny sport!!!
försöka ta pappas tändare när jag åker därifrån!
Jag måste säga att på dom 5 dagarna min "sport"
pågått så e jag MÄSTARE!!!!
Jag vinner nog....men kanske inte så
konstigt...jag tävlar ju inte mot ngn=)
Nån som vill vara med i "snotändare tävlingen"?
mooohahahaha

VIDEOS:


Ronja vattnar blommorna:

Original Video - More videos at TinyPic

Ronja har köpt en ny bikini:

Original Video - More videos at TinyPic

å en rosa baddräkt:

Original Video - More videos at TinyPic

nu har det börjat....gå i allas skor, här har hon mina flip flop:

Original Video - More videos at TinyPic

Hoppa med moster Pernilla e kul:

Original Video - More videos at TinyPic

Vi avslutar med en dans:

Original Video - More videos at TinyPic

HEJ HEJ HEJ DÅ

3 kommentarer:

Lena sa...

Söta söta Lillstrumpa =)
Fina små skor ...
I love yoooo
PUSSSSSSSS

suzanne/Farmor sa...

Ohhhhhhhh vad kul att se alla dessa videosarna!!
Jag längtar så efter att få skämma bort Mor o dotter!!

PA sa...

MOOOOAAAH BLÅST
HAHAHA