torsdag 2 april 2009

Sol sol sol!

GLÖM INTE Å RÖSTA UPPE I
HÖGRA HÖRNET!!!!
UNDER MIN BILD!!!
KRAM

Heeej! Igår va det SOOOL
Min "första" riktiga lediga dag på mammaledigheten
å då va det 18 grader varmt ;)
En lunch på en uteservering med Cajza å sen en
tripp till mamma å pappa å deras solstolar;)
Chilli ÄÄÄÄälllllskar solen och tjockmagen!


det va varmt å skönt...tillochmed magen fick lite sol,


dessa bloggare........



galenpanna Jimmy


flickorna delar på en boll


Jag fick en tvål av Johanna när hon kom hem från Thailand....
undrar varför??? Hi hi kan ha med min tvålfetisch å göra ;)



Nu när man ska bli mamma måste man bli huslig....


Duktig va????


kolla i min baklampa!!!



hur ska jag få ut den???De e död... Bläääää



GLÖM INTE Å RÖSTA UPPE I HÖGRA HÖRNET!!!!
UNDER MIN BILD!!!
KRAM

1 kommentar:

Lena sa...

Duktiga Lotta å baka.. Hoppas du sparar lite till din lillasyster.

Jag hittar inget i vänstra hörnet???
Är det väldigt liten text ?

Pusssss pusssss