onsdag 29 april 2009

"Bjuden" till Johanna

Idag har jag bjudit in mig själv till Johanna, tyckte det var på tiden!!! Hon har ju bara bott i sin lägenhet i 1år och jag har inte varit ditbjuden en enda gång!!

Det bjöds på vatten i hennes vackraste tillbringare



Är den verkligen till för dricka?



Jag fick en födelsedagspresent!!!!




Det bjöds på "hembakat"



En inblick i Johannas skafferi, hon är riktigt duktig på att baka!



Johanna tog hela brownien själv, och jag fick inget!!




Sen bjöds det på lunch....Johanna imponerade med sina matlagnings talanger!




Nalle Phu makaroner ( moget)



Majs schnitzel, stekte hon alldeles själv.



Smakade faktiskt riktigt bra även utan grönsaker!!

En liten matlagningskurs. OBS DETTA ÄR EN FILM




Så här lyxigt blev det när det blev klart!;) DETTA E OXÅ EN FILM




Tack Johanna för hjälpen med mitt bloggande och tack för allt idag!

Puss och Kraaaaam

1 kommentar:

Lena sa...

Åhh söta makaronisar... dom va goda va ? =)
Pussss