söndag 19 april 2009

Några dagar


Åkte till Linda... herrejisses...det borde gå flygplan
till henne...hur kunde hon göra så här emot mig????
Flytta till ingenstans??? Säkert 2,5 mil från mig
rätt ut i skogen....kanske inte låter så farligt, men jag e van vid att
ha hemme NÄRA....nu bor hon
bland björnar å vargar...det e sant...hon hade BJÖRNSPÅR
hemma häromdan...det känns ju säkert...nääää!!

Min resa genom skooogen.... utsikten i en halvtimme:


Tillslut närmade vi oss:



Björketorp city... där finns faktiskt en pizzeria....
WOW...björketorparna måste va överlyckliga, om
dom kan gå ut efter allt hembränt dom dricker där ;)


Lindas hus å alla hästar



Zissel kom å hälsa


Offe å Balett tjingsa på Chilli



Linda vill verkligen va med på kort



Chilli spanar in katt å galopperande häst



Amanda å Chilli e klara för ridturen


Vår fiiiina guddotter;) på sin LILLA häst


Offe e nog den minsta hästen i ....ja iallafall i björketorp


promenad



Sen kom Carin hem till mig å vi åt PANNKAKOR



å smoothies;) hi hi kolla Chillis tunga




MIN FÖDELSEDAGSPRESENT!!!!!!!!!
Jonas tyckte jag kunde få dom
lite tidigare eftersom jag e hemma nu å sooolen skiner!!!
Jag ÄLSKAR mina stolar...och JONAS <3
JAg fyller på ONSDAG OM NI UNDRAR!!!!


I lördags kom Sandra å åt frukost



Smoothie ha ha ha




Sandra lovade att om jag blev gravid efter
mitt missfall så skulle hon gå till kyrkan....jag lovade
att följa med...så vi begav oss ut... det är inte bara å åka till
kyrkan vilket man självklart tror....NÄ nästan alla är
stängda JÄMT men Tölö va öppen



Jag tände ett ljus och tackade för min bebis



Sandra oxå



sen satt vi där en stund...mysigt faktiskt;)


Sen tog vi en promenad i kba skogen.... där eldade
dom nånstans..det luktade eld å sött...GOTT....
tills vi kom på att KREMATORIET låg där....precis
bakom där jag står BLÄÄÄÄÄÄ



Prinsessan Chilli å vackra brorsan Kenneth


På em tvättade Janna Jonas bil.....
BAYWATCH Janna


Å Älskade Jonas solade med Nissom

2 kommentarer:

Pernilla sa...

Jag tackar GUD varje dag för att du är gravid och för att du är min syster.....

Lena sa...

Mysigt man har det när man är gravid =)
Pussss