fredag 24 april 2009

Karpaltunnelsyndrom!!!

Jag har haft VÄRLDENS bästa gravidetet, med
lite surr i fingrarna på nätterna i ca 6:e mån, som sen även
började på dagarna....som nu 3 veckor innan planerad förlossning
blivit nästan olidlig:(
Det gör SÅÅÅÅ ont!!! Och jag är för nära förlossning för att
bli opererad!!! Så nu är jag tvungen att hålla mina händer så still som möjligt,
det blir nästan ingen dator...jag kan knappt skicka sms, jag har svårt för att
laga mat,städa m.m..... Igår ringde barnmorskan och senare nån handkirurg-sekreterare,
om mina problem inte blir bättre så sätts förlossningen igång 8:e maj!
8:e maj är det datumet jag trott att bebis skulle komma 4,6 eller 8:e!!
LÄBBIGT! Nu måste jag läsa på lite om hur en igångsättning går till,
JISSES om 2 veckor kanske bebis kommer!!!!!
Om 2 veckor!!!! Hjälp!!!
Mitt bloggande kommer lugnas ner lite....bloggar när jag får hjälp...hoppas ni har överseende med detta.........Kommer nog få abstinens;(

Här e min nya stil ;)


Och mina otroligt fina handskenor


KRAAAAAAAM L8



4 kommentarer:

Anonym sa...

Kommer att sakna dina bloggar, konstigt när vi ändå pratar med varandra dagligen. Tveka inte en sekund att be om hjälp med vad som helst, jag som även e gammal tandsköterska kan t.o.m borsta dina tänder.Love you.
Mamma.

Lena sa...

Jag kan hjälpa dig med din blog ibland.. =)
Puss

Pernilla sa...

Och jag kan hlälpa dig med att dricka kaffe i solen när jag inte jobbar, tycker synd om dig .. Love you

Svärmor /Mamma/Farmor sa...

Tycker sååååå synd om dig. Men du vet uttrycket "om man väntar på något gott sååååå".
Men vilken mage DU har, det måste vara en stor "lillstrumpa" där inne.
Kram till er alla