lördag 4 april 2009

Fika hos Maria

Igår blev jag hembjuden till Maria...
först en liten puss på Grando den vackre.....
Sen gjorde Maria våfflor till oss



som hon lyckades sådär med....hon e inte så bra på att prata
å grejja samtidigt ;)



Men tillslut blev dom MMMMMUMSIGA...
Marias dotter Sandra hade gjort smeten....RIKTIGT goa
våfflor till en tjockis



Jag ÄLSKAR deras hem....spisen går runt hela vägen



SnyggeMaria i deras gigantiska soffa...jag
försökte sno ljuskronan men den va för tung ;)



Å Lucas....söta lilla snälla Lucas som hoppa i mammas å
pappas säng å slog näsan i väckarklockan!
Men lika snäll å söt trots sin blodiga näsa...en
sån bebis har vi med beställt;)


Jag glömde mina handledsskydd i Åsa igår,
så inatt har jag nästan inte sovit alls ;( Haft jätte
ont i fingrarna....hoppas den här karpaltunnelskiten
går över snart...VILL INTE OPERERA!
Så imorse åkte jag till mamma å pappa vid halv 8
å hämta mina skydd...passa på att äta frukost

Sen åkte jag å pappa till naturreservatet...




Dimma dimma dimma





Som försvann när våran promenad va slut!!!





Å sen blev det pannkakor till lunch....stackars älskade Jonas
som måste jobba;(
KOLLA VAR MIN PAPPA SITTER????????
Jag satt på hans plats....det händer inte normalt...då flyttas man på
Undrar vad man mer kommer undan med när man bär på hans barnbarn????
Jag ska börja smida planer nu...undrar om jag kan tjäna ngt på min
gravidetet...Ha ha ha ha












1 kommentar:

Lena sa...

Mys pys... Hatar att missa pannkakor =(
Love you !!
Pussss