torsdag 23 april 2009

Min födelsedag!!!

Vi började dan hos mamma & pappa med PANNKAKOR
som jag beställt!!!! Jag mamma pappa Lena Jimmy å Pernilla
Kolla mina PAKET;)
24???? Trodde jag fyllde 23??

PANNKAKOR, bär, ananas & glass mmmmm

Å jättefiiin dukning ;)

Sen kom Linda å Amanda med blommor å tårta...Gulliga dom

Prinsesstårta ;)


VEM låter pannkaksdeg stå å dra????? IDIOTISKT
Har jag Aldrig hört innan....men min mamma lyckades
hitta ngt gammalt recept i nån hundraårig kokbok


Mitt paket


Å vad finns det där???

En Odd molly velour tunika... FIIIIN

Å assnygg i ryggen;)


Paj till middag....Mycket paj så Jimmy bli mätt;)

Min mamma e BÄST...FIXA ALLT till min födelsedag
TACK ÄLSKADE MAMMA/blivande mormor;)

Näää Kitty tigger INTE

Pernilla fick massage

Å Lasse skulle försöka fixa smärtan i mina händer.....
dom sitter väl inte i huvudet??? hi hi

Blomsterbud från svärmor/blivande farmor....TACK TACK gulliga du


EN kamera från MIN ÄLSKADE SAMBO *LOVE*

Från ÄLSKLINGEN.....STOOORA ROSOR *kyss*

3 kommentarer:

Lena sa...

Mysig födelsedag du hade =)
Pusssss

Pernilla sa...

En kamera, gud va glad du måste blivit, varför har du inte sagt något??

kramis

Svärmor/Farmor sa...

Vad kul att se bilder från din fest som din kära mamma ordnat!En del har det bra!
Kanmeran ser ut att vara en likadan som vi har, i så fall är den jättebra!
Stor kram till dig ,Jonas Chilli och lillstrumpan