fredag 10 april 2009

sol å lite kallt!

Heeej;)
jag hade bestämt mig för att sluta blogga.......men näää det går ju inte,
hur skulle ni klara er då??? Å hur skulle jag klara mig utan ALLAS
kommentarer om mina inlägg??;) (OBS IRONI...för jag
får nästan aldrig några kommentarer) Men om ni nu skulle nån gång vilja
kommentera funkar det som så....TRYCK
på kommentarer längst ner under inlägget..klicka i Namn...skriv din kommentar...skriv
i det konstiga ordet som står där (ordverifiering) å sen på publicera..KLART!!!!
Men ni behöver inte.....Jag tänker inte tvinga nån ;) men det hade vart kul!!!
Kramar!!


Igår va jag hos mamma å pappa med Lena å Kitty... lite kallt men ändå skönt




Pappa vill ha en ratt så han kan låtsas att han e på en båt;)
undrar var man hittar en sån???



Min ny/gamla amningsstol som mamma fixat till;)



Hittade min gamla bebismössa...den passar inte längre ;(

men Chilli tyckte jag va snygg

Kitty hittade ett litet vattenhål....kul å leka i



Å sen en jordhög att gräva i



Tillbaka till leravattnet;)




Å sen blir man såhär fin;)



Kitty vill nog se ut som Chilli:)


4 kommentarer:

Lena sa...

Om ingen vet hur man kommenterar kan jag ha en liten kurs för dom.. Endast 50 kronor. ha ha ha..

Nä folk é kassa dom vill att vi ska blogga varje dag, men dom orkar inte skriva hur fint vi gjort ..

Tycker du är göööör snygg i din mössa .. & Kitty vill nog se ut som Chilli. Men det vill väl alla ..
Pusssssss

Johanna sa...

DU får icke sluta blogga, det är ju höjd punkten i mitt liv när du väl bloggat något!! Glad påsk på dig själv gumman! hoppas du får massa godis så du och bebisen kan äta!=) Kraaaaaaam

lillan sa...

Tur att jag har din bloggsida, vi ses ju så sällan.hi hi hi..så jag kan hänga me i ditt liv.=)

Farmor/Svärmor sa...

Du får verkligen inte sluta att blogga!! Detta är ju mitt sätt att få följa med er i allt ni gör. För jag träffar ju VERKLIGEN inte er så ofta, jag tror att du Lillan träffar dom oftare!!
Men däremot så kan jag hålla med om att jag är jättedålig på att svara.
Men du ska veta att jag är nog inne varannan dag och läser om dig och dina kära. Jag är även inne på Lena´s blogg. Och det är jättekul att läsa dina roliga kommentarer tilla lla bilder.
Stor kram till dig o de dina.
Farmor/Svärmor Suzanne