tisdag 14 april 2009

Ledig ledig ledig

Nu e jag lycklig...det har vart massa sol å jag e leeeedig:)
Hoppas bebis håller sig inne några veckor till...h*n får gärna komma 1-17
maj ngn gång;) Undrar om h*n tar emot såna beställningar??
Mina vänner mfl har dom mest konstiga önskningarna om
när bebis ska komma....det verkar aldrig passa perfekt:)
Men för oss går det bra när som...utan i APRIL hi hi!

Vart hos barnmorskan idag...bebis har sjunkit ytterligare men är inte fixerad!
hjärslagen ligger på 150-160 ungefär...magen växer... och jag mår
jättebra!!! Kommer nog sakna min gravidmage ;)

Min lediga tid nu innan bebis kommer är ganska lugn...sol, luncher, fika,
promenader m.m... Det är skönt å tya dan som den kommer...jag
är inte riktigt van vid det;)

Mamma (mormor ;) å Chilli på påskafton i solen



Jag får ju JÄTTEMYCKET färg..........behöver ingen
solskyddsfaktor iaf



Fixade till lite smoothies...VIKTIGT...
Smoothies & pannkakor är mina favoriter
under min gravidetet



Å Chilli hänger på smoothies trenden;)



MUMS...hon e nog skendräktig



Å Leo vill vara som alla andra;)




Tur att dom har en gravid tjockis i närheten




Våran dumma hund kan ligga i solen tills hon svimmar
TUR att det finns kyldukar;)



Å jag har världens cooolaste pappa...(tror han)
Tur att han har tjock-Tröja på sig...så han
inte blir förkyld ;)



VACKRA PRINSESSAN *LOVE*



perfekt baksida för hundarna....men inte för gräsmattan



MIN ÄLSKLING!!!!!!!!!
Pappa pekar: vad har du där????????



Chilli framför dammen



Å min sööööta mamma å blivande mormor ;)


Å pappa rensar dammen....för ovanlighetens skull iklädd
sin gula jacka;)

Pappa har kurs med Jonas om hur man
sköter om guldfiskar...det är ett viktigt jobb som
måste göras ordentligt




Vill avsluta med att visa IGEN...vilken otrolig
rolig humor min pappa har....jag har visat hur man
hänger handdukar snyggt....det skulle jag ALDRIG
gjort...nu gör han olika kreationer varje gång
jag kommer dit...Hi hi hi SNYGGT???


han kan han!!!


Nya glasögon kanske???

6 kommentarer:

Johanna sa...

vad fin chilli är!! en liten prinsessa!=) och din pappa..hehe hur fan lyckas han?=)
kraaaam

Pernilla sa...

Hur har du lyckats få med Jonas på så många kort??
mutor??

Lola sa...

H*n kommer när h*n kommer ;) När h*n känner att nu är jag klar för att komma ut så händer det..... Har du det skönt & får sova bra se till att ta hand om dig då & ta det lugnt & samla på krafterna.... Hade jag gjort om jag kunnat innan amanda föddes..... Här fungerar amningen äntligen, om än lite ont i bröstvårtorna, men det läker.... Det kan ta jäkla tid att få amningen att fungera... Hon är allt en snäll & go bebis som tur är =) När det väl är dags för dig & du behöver peppning gällande amningen eller bara skrika av dig frustration är det bara att ringa gumman *kram*

Susann sa...

Hej Lotta =)
Vi saknar dig !!!! Men det var skönt att se & höra att ni har det bra ;)
Krame-li-kram Susanne

Lena sa...

Jag tycker pappa hade stylat jättefint =)

Lotta sa...

Ha ha ja du Pernilla...ibland gäller det att vara snabb ;) Jonas HATAR min kamera ;) hi hi hi hi

Lola: Räkna med att jag ringer...Du är ju min privata barnmorska ;)
Skööönt att amningen e igång!!!

Susann: Jag saknar ER OXÅ ;)