torsdag 16 april 2009

född i en komikerfamilj ;)




Min pappa är den ROLIGASTE i världen...man skulle kunna tro
att jag fått min humor från honom.....men nääää min humor e kul...
pappas e bara knäpp!!

Jag har ju pikat honom för hans tjocktröja och hans gula jacka
så när jag kom igår hade han verkligen klätt upp sig....
i mammas mössa och hans SNYGGA gula jacka vid grillen ;)
I värsta sommarvärmen....han e SÅÅÅÅÅ KUUUUL så
hälften hade vart nog....
Så jag e född i en komikerfamilj;)


Herrejisses.....sicken pappa




Morgonen började igår med frukost hos Pernilla
som ABSOLUT INTE vill vara med i min blogg...
stackars henne...hon blir aldrig nån kändis...NÄ
Men en go frukost fick jag....Jag ÄLSKAR frukostdejter;)


Sen hade Pernilla köpt massa grejjer så jag kunde/skulle
göra smoothies till oss!!!!
Men den här juicepressen skulle vara elektrisk....
ha ha ha den lät iallafall men pressade INGEN juice;)


Men hallon/banan/vanilj/apelsin smoothie blev
det iallafall...med handpressad apelsin;)
Tur att mixern funka!!!


Sen va det dax för Chilli å bada


tvätta håret



Älskar hundkaret....Perfa när man e tjock & oböjlig hi hi



Chilli gillar att bada



Jag höll på att missa.....pappa har satt upp nya
SKITSNYGGA SKITSNYGGA SKITSNYGGA (nöjd pappa?hi hi)
lampor runt dammen

ses kanske dåligt men oj oj oj oj oj va FIIIIIINT det
blev!!!! ( jag har inte alls fått höra av min pappa
att jag inte bryr mig om hans nya saker...nädå)



När jag skulle åka....vad såg jag då???? Titta noga
pappa sitter på altan med glasrutan ÖPPEN och i
T-shirt............DET ÄR HEEEELT OTROLIGT ;)
Han kan ju bli SJUK NU JU;))))

4 kommentarer:

Lena sa...

Mysigt det ser ut..
Jag den bortglömda lillasystern satt med frukost jag tänkte bju på
men du valde storasyster framför mig.. SNYFT !!!!

Lotta sa...

men älskade Lena...Det har aldrig hänt förut att du bjudit mig på frukost........självklart hade jag kommit om du bjudit mig i tid!!!! Jag va ju redan hos Pernilla när du ringde!!!! Men bjud gärna GÄRNA GÄRNA en gång till ;) gärna i tid ;)
Du är aldrig bortglömd

PUSSSSSSS

Anonym sa...

Det är så kul att läsa om dig och din familj. Men jag skulle vilja att du och min son och lillstrumpan kom hit för jag bjuder härmed in er 3 och chilli på en frukost, lunch,och middag gånger många dagar....Med andrá ord, jag vill at ni kommer och hälsar på-
Stor kram Mamma/Svärmor/farmor

Lotta sa...

Älskade svärmor....Vi kommer i sommar ;)
Massa kramar