onsdag 8 april 2009

KÄRRINGAR!!!!!!

För en vecka sen hämtade jag min bil på Bilia...nylackad å fin;)
Jädrans ungar i Fjärås hade repat lacken....1500:- i självrisk å 500:-
för hyrbil (Jonas verkligen älskade den lilla pensionärs Nissan Note
som vi fick som hyrbil mooohhaaaa)
Men fin blev den...tur att man e rik som ett troll....
Eller...nääää det va visst en dröm jag hade........




Så idag när jag va på apoteket å hämtade ut Jonas allergi
medusin så blev jag ÖVERLYCKLIG när en kärring på minst 250år
BACKADE IN I MIN BIL!!! Men hon hade ju bara 20
meter fritt att vända sin bil på...kan inte vara lätt när man e gammal
å senil å ser dåligt................TANTER....JAG BLIR TOKIG!!
Jag fick till och med springa å banka på hennes ruta
för hon tänkte köra därifrån..Grrrrrrrr
Hel snurrig tant..va på väg in i flera bilar...akta er om ni ser henne...
gråhårig, mins 250år, käpp. glasögon, å en repig blå volvo..se upp!
Men Biliapersonalen blev glada...dom har visst lite
å göra nu...tycker det är bra att jag håller dom sysselsatta;)

Så här fin e bakskärmen på min bil..tur att jag har dragkrok, den
tog nog det värsta!



Jag å mamma va å fika igår på Karma....blåbär/banan smoothie
sådär god...min hemma e goare...mycket mer frukt;)



Söta mamma åt hallonpaj....mmmm den va JÄTTEGOD!!!

2 kommentarer:

Lena sa...

Är du säker på att det inte va Mamma som körde på dig =)

Jag kommer gärna & dricker en Lotta smottie någon dag ..
i Love you

lillan sa...

Jag har inte backat på något på längenu, de e slut me sånt nu????????????.