onsdag 22 april 2009

Idag e ingen vanlig dag ;)

Idag är MIN födelsedag.....HURRA HURRA HURRA

Idag fyller jag år..34...Det e inte klokt...hur kan JAG va så gammal????
Eller??? 34 e inte så gammalt...jag vet folk som e riktigt gamla....jodå det e sant,
å om man jämför med dom så e jag UNG....Så det gör vi!!!

Idag blir jag BARA 34 år!!! så här ser jag ut:

Detta är jag i v 23..tyckte jag va stor då;)


Å här v 28....GIGANTISK eller????


NU....v 37... nu e jag STOOOOR ;)


Bonusbild på Kitty Superstar


Å bonusbild på prinsessan Chilli

Jag önskar mig en frisk bebis....å några paket...behöver inte va
ngt dyrt...bara ngt SPECIELLT ;) Hi hi hi

8 kommentarer:

Anonym sa...

Älskade dotter tusen tusen kramar på din födelsedag. De e verkligen ingen vanlig dag, säkert kommer vi aldrig att glömma just denna födelsedagen.Älskar dig.

Lillan sa...

Fattar inte varför de står anonym, du får visa mig sen. Puss...
Mamma.

Pernilla sa...

GRATTIS!! Detta är DIN dag och ingen vanlig dag, och du.... vad är det för fel på både dyrt och något du blir glad av.....?

Lena sa...

idag är ingen vanlig dag idag är Lottas födelsedag,HURRA HURRA HURRA..

Med en enkel tulipan på bemärkelsedan jag har den äran,jag har den äran att gratulera, HURRA HURRA HURRA..

Ja må hon leva, ja må hon leva, ja må hon leva ut i hundrade år, ja visst ska hon leva, ja visst ska hon leva, ja visst ska hon leva ut i hundrade år, HURRA HURRA HURRA..

GRATTIS älskade storasyster på din födelsedag.. I LOVE YOO..

Martina sa...

GRATTIS Lotta!! :-D
Nu är det inte lång tid kvar! Spännande!
KRAMAR

Suzanne/Svärmor/Farmor sa...

GOTT NYTT ÅR!!hoppas jag att du får!
Stort grattis på din dag
Tror säkert absolut att du kommer att få en fin dag idag!!
Hade varit roligt att få vara med.
Bamsekram
Svärmor/Mamma/Farmor

Bettan sa...

GRATTIS PÅ FÖDELSEDAGEN!!
Hoppas du får en underbar dag!!
Kramar från Bettan och Michaela

Susanne sa...

GRATTIS GRATTIS =) i eferskott får man väll säga. Vad fin mage du har !!!
Kram-e-li-kram
Susanne toysan