tisdag 5 maj 2009

Farlig hundras

Dessa Welch corgisar.....Min stackars Chilli har
inte en chans mot Leo the "campinghund"



Han e värsta wrestlingbrottarn;)



Det här med att va snäll mot tjejer.....den kursen har inte
Leo gått iaf hi hi hi



Kolla in gapet på campingLeo ;)



Efter världens roligaste lekstund (dom e faktiskt BÄSTISAR)
så pustar Chilli ut i solen



Jag å Jonas åkte å hälsa på Carin & Simon,
Tittade till deras nya hus...det kommer bli SÅÅÅÅ FINT!!
Massa å renovera men som ni ser i bakgrunden
så jobbar deras vänner på som djur! (Carin & Simon vilade mest)
TUUUR att jag e gravid;)


Sen åkte vi å hälsa på Eva....Va F*N stod på parkeringen???
Jag dööööör va UGLY...Å Eva e vrålstolt....har hon betalat
pengar för den där?????? Isf har hon blivit STORLURAD!!
Det bästa med den e att det är lite rosa på den ;)
Ha ha ha ha ha



Men hon har 2 valpar hemma.......ÅÅÅÅåååååå
dom va så fina...VILL HA!



Jonas försökte sno...men lyckades inte...han e INTE nån
bra tjuv ;)



Sen har vi vart hos Maria å Fredrik på middag ... vi gick ner till deras
stall å kvällsfodrade...å då hitta Jonas världens cooolaste
islandshäst



Marias vackra Grando... å min vackra Jonas



Jag saknar verkligen ridningen nu :(



Jonas å Fredrik i riktigt viktigt samtal....såna hade dom massor av
under kvällen ;)



Marias kjol!!!!! BORTA ha ha ha ha ha

1 kommentar:

Lena sa...

Sötaste Chilli & Leo. Kitty hade velat vara med =(
Å söööööta valpar ..