lördag 23 maj 2009

Ronja har kommit !

RONJA

4485 gram
52 cm lång
Född 22/5
kl 01,57









11 kommentarer:

Farmor/Suzanne sa...

STORT GRATTIS TILL ER BÅDA DUKTIGA MAMMA OCH PAPPA
Helt UNDERBART att se. VILKEN ljuvlig baby, och med sådana vackra föräldrar kan det ju inte bli annat!!!
Jag kan inte se mig mätt på denna underbara baby!
Vad ni är duktiga!
Längta så efter att få träffa er, men jag får nöja mig med att få titta på dessa bilder i en vecka.
BAMSEKRAM farmor/mamma/svärmor

Martina sa...

ÅHH GATTIS till er underbara dotter!!!! :-) Vad roligt, äntligen! Jag har varit inne och kikat på bloggen varje dag! Ta hand om er! Hoppas på många uppdateringar med bilder nu :-)
KRAMAR

Susanne & Magnus sa...

GRATTIS GRATTIS !! Och välkommen Ronja!! Vilket Mirakel!! Så fin tjej. Kramar till er alla.
Susanne & Magnus

Lena sa...

Hon va såååå fin ..
Underbara Ronja
Det har ni gjort bra =)
Tack för en mysig kväll.
Pusss Pussss

Helene sa...

Jättegrattis till er alla! Har ivirgt läst och väntat på att den lilla tjejen ska komma. Är så himla glad för er skull. Rå om er nu, strunta i alla runt omkring och lev i er lilla bubbla. Det är viktigast!
Varma hälsningar Helene(Lisas vän fr sthlm)
:-)

I sa...

grattis. vill höra alla detaljer

Fredrik sa...

Grattis Lotta och Jonas /Frerdik Arvidsson

Anna sa...

Vilken vacker tjej! Hon är fantastisk. Jättegrattis till er. Kraaaam

Eva sa...

Åh massor av GRATTIS!!!!
Vilken underbar rövardotter ni har fått!! :D
Massor av kramar från Eva och alla grodorna!

Anonym sa...

Nu har jag sett samma bilder i en vecka. Kommer det inte nya snart ?
Vilken fin nalle på sista kortet
med rosa tröja det blir säkert älsklingsnallen

Lena sa...

Moster Lena får hjälpa Lillstrumpa att blogga imorgon..
Mamma Lotta hinner nog inte ..