fredag 15 maj 2009






Imon fyller Chilli 4 ÅR.....Glöm inte å gratta henne;)
Idag va det lite förkalas...eftersom bebis kanske kanske kanske
kommer på dagen.... som är beräknad till imon;)
Hon har fått pannkakor och en egen fläkt till bilen
utav mormor;)



Pappa dammsög sin bil i minst 3 timmar efter Lenas
"hår"filt.... jag lovade honom å blogga hans STORA arbete;)




Min älskade mamma får laga mina kläder nu när jag är
så TJOCK




passade Amanda å Evelina i förrgår.... Älskade söta barn...
att inte förlossningen satte igång då????




Chilli älskar att passa barn




Hon jaga boll tills hon knappt orka gå





Mossrivarn




Idag va vi å fika hos Eva på djurkliniken






Å hälsa på Gunnel å Gizmo






Å Eva fick den STORA äran å klippa Chillis klor
så hon e fiin på sin födelsedag=)





Kolla va SMAAAAAAAL nästan undernärd min pappa
ser ut






Mamma har fått en ny torkvinda.....fiiiiiiiin...
otroligt FIN hihihihi





Såhär ser jag ut 1 dag innan beräknad förlossning







Jag kommer SAKNA min mage FAKTISKT.....
men tänk....det ligger en RIKTIG bebis därinne=)





3 kommentarer:

Anonym sa...

Vilken snäll pappa du måste ha
oxå grattis till Chilli

johanna sa...

Grattis till Chilli och vilken tur att inte bebis kom idag, det är ju ändå chillis dag=) Kraaaam Johanna

Cilla sa...

Att jag missat din blogg var ju helt otroligt!!!Fin fina bilder ! Har fått mig goda skratt igen allt :) men oj vilken mage du hade, den var ju inte dåååligt liten heller...
Men sen så låg det ju en Liten RundOchGo Tjej där inne ju :)
Kram Cilla