måndag 11 maj 2009

Promenad & Vi har hämtat våran barnvagn =)


Idag har pappa å jag vart på promenad runt
Tjolöholm!! Gått pensionärsrundan..hahaha



Chilli gillar utsikten från slottet... undrar om vi ska köpa detta
istället för radhus???




lagom stor trädgård =)




Prinsessan Chilli





Tjocka jag å hundarna=)



Min fina pappa på väg upp mot slottet i myrfart..


Å vet ni.....jag åt glass i pappas NYA bil..... Herrejisses
jag kommer undan med ALLT!!!!! Hur ska jag klara
mig när jag inte e gravid längre???? HJÄLP
VRÅLÅKET....jag vill oxå ha en SÅN!!!!!!
Men jag får köra den iallafall



Men det kommer LENA aldrig få göra.......Hon är INTE gravid.....
hur ska hon komma undan med detta????? HUNDHÅR å KATTHÅR
efter nån filt i hela baksätet efter deras tur till utställningen i skara
... ja du Lena...antingenfår du bli på smällen eller så får du
komma å rekonda bilen =)



sen svimma våra hundar efter den LÅÅÅÅNGA
pensionärsrundan =)




Chilli blev lite grinig över att hon inte fick nån dyna på sin solstol



Otto kom å hälsa på igår=)
med matte Sarah å husse Johan, som inte fick va med på bild,
dom fick se våran nya FINA barnvagn
skötbordet e välfyllt nu
bilstolen är hämtad

mitt gamla jobb "babydax" å min GAMLA chef Danny
Min gamla "unga" chef Yvonne å Jonas går igenom
vagnen



Vi köpte en amningskudde oxå!

Vagnen....helt brun om det blir en pojke

å Rosa innetyg om det blir en flicka....Det är bra att jag jobbat där

för då kan jag lägga undan både

rosa å blåa saker... å lämna tillbaka det som det inte blir =)

Nu e det bara bebis som fattas!!! Vi har 5 dagar kvar till beräknat förlossningsdatum

förhoppningsvis kommer h*n till helgen=)

Vi LÄÄÄÄNGTAR !!!!!

4 kommentarer:

Lena sa...

Hmmm jag funderar starkt på att bli gravid...
Men herregud lite hår har väl ingen dött av ???
Jag har 1 miljon Leo hår hemma..
& inte klagar jag =) Men jag älskar min lillebror.. Men om Pappa nu hade sagt något hade jag genast gjort rent.. hi hi
Fiiiiina grejer till lillstrumpa .
Pussssssss

I sa...

killar kan också ha blått och tjejer kan också ha rosa vet du väl...eller hur var det nu

Svärmor/Farmor/Suzanne sa...

Vilken fin barnvagn och neutral också!!
Längtar såååååååååå efter att få träffa er alla 3... eller 4...
Kram

Martina sa...

Åhh vad spännande det är nu! :-D O vad roligt att få hämta sin vagn o ställa iordning hemma. Jag lääängtar tills vi med ska göra med. Jag får nöja mig med att börja tvätta upp bebiskläderna o filtarna sålänge :-)
KRAMAR