torsdag 7 maj 2009

Blandat och massa TACK



Jag vill börja med att TACKA!!!

Jag har ju haft JÄTTEONT i mina händer (karpaltunnelsyndrom)
och nu fick jag även lite högt blodtryck och samlar massa vätska i
mina ben... min barnmorska har beodrat vila då dom va lite rädda för
havandeskapsförgiftning!! Jag går på kontroller var tredje dag...och
allt verkar okej!!! Den planerade igångsättningen behövs inte..JIPPIE...så
bebis kan komma när h*n själv vill!!! Vi är sååååå glada för det jag å
Jonas...mer spännande!!
Nu till mitt STORA TACKANDE till min UNDERBARA FAMILJ
som ställer upp hela tiden!Min älskade sambo jobbar
nästan dygnet runt nu innan bebis kommer, annars hade han ju självklart
gjort ALLT här hemma;)
TACK Pernilla för att du putsat våra fönster...Du e BÄST Aj lööööve jo


SNYGGT!



Å älskade mamma....Tack för att du dammsög JÄTTENOGA ;)
Jag ÄLSKAR DIG SÅ <3
( å även ett tack till Lena som dammsög bottenvåningen
för ett tag sedan...LOVE U 2)



Å miljarder tack mamma å pappa för att ni "tar hand om" mig
hela dagarna....det är inte roligt att ligga hemma å vila själv...
men hos mamma å pappa e det mysigt...nån där hela tiden..
å mat å dricka å nybakade bullar;)
TACK TACK TACK
Tack pappa för att jag får sova på din säng några timmar varje dag;)
Värsta goa tempurmadrassen!



Mamma å jag kollar tv å myser....fast så fort jag somnar
då lämnar hon mig för sin trädgård och sitt växthus!!!
Kan det va för att jag snarkar??? HI HI
Chilli sviker inte iaf ;)




Min smala pappa å jag;)



Det måste ju vara något speciellt med hans gula jacka
som han ALLTID använder...jag va tvungen å prova!!!!



Hände inget speciellt...men snygg blev jag =)




Undrar om vi ska flytta hit??? 10 min gångväg från mamma
å pappa!!!
Måste va riktigt trevliga folk på den gatan!!!!!!!!



Igår va jag å Kicki på Kungsmässan och vårt...ja det känns som vårat
espressohouse!! Där brukar vi träffas å skvallra ;)



Å i tisdags va Terese här å åt frukost!!!
Hon hjälpte även mig med den där förbaskade föräldrapenningDJUNGELN
Tack Terese!!!



MUMS



Mums igen



Våran fina hylla i köket




KÄÄÄRLEK...



Jag älskar JONAS!!! Han kommer bli världens bästa
pappa <3

5 kommentarer:

Pernilla sa...

vASSEGO, JAG GJORDE DET FÖR ATT JAG SKA FÅ PUSSA PÅ LILLSTRUMPA NÄR H*N KOMMER, OCH FÖR ATT DU MÅSTE VILA....
LOVE YOU TOOOO!

Anonym sa...

Har oxå gått upp i vikt under din grav tid.Mer pannkakor potatis bullar o annat smarrigt jag inte brukar äta. Men va då,en mormor ska va lite lagom rund.=)Love you both much.

I sa...

Men du, du ska ju spara städningen och göra den sen, det sägs ju vara ett bra sätt att sätta igång förlossningen ju.

Lena sa...

Jag har ju gjort MASSA saker..
Lagar mat, färgar hår, hämtar Pizza är sällskap.. Allt för älskade tjocka storasyster ..
Hade jag putstat dina fönster hade det inte blivit snyggt..
Pusss Pusss Love yoooo

johanna sa...

jag trodde J:et stod för Johanna ...:'(