måndag 30 mars 2009

Min sista dag på lääänge!

I fredags jobbade jag sista dan innan mammledigheten
med Malin...å vad stod där vid fikat???
En smörgåstårta...*snyft* Jag kommer SAKNA mitt älskade jobb
å mina älskade arbetskamrater eller snarare mina VÄNNER...
för det är vi alla på Hemmabutiken...VÄNNER <3



Tömde mitt skåp i söndags...för INGEN ska sno MINA
saker;) ha ha ha för vi har ju småtjyvar på jobbet hi hi hi
Lämnade kvar min älskade Peter Siepen och snyggeErik...
annars finns risken att min älskade sambo "råkar" elda upp eller
riva isönder dom ;)) Bäst att dom stannar på Hemma



Buuuuuuhuuuuu inget kvar....jag är raderad



Å min stol å mitt namn å mina klubbor tog dom bort på
söndagen INNAN jag BÖRJAT jobba min sista dag ;(
( å satte upp en tavla/lampa där istället)
ISKALLA e dom ;)


Så här ledsen va Johanna när jag skulle gå...
hon kunde inte ens stå still ( hennes ansikte är inte sådär
suddigt normalt,hihi)


Näää skämt åsido...tror jag kommer sakna er allihop
fast det e klart jag kommer ju komma förbi
ändå å hälsa på titt som tätt;)
Kraaaaaaaaaaaaaaaaaam

1 kommentar:

Lena sa...

Jag kommer sakna dig på freeport..
Våra mysiga luncher ..
I Love you .. Pusssss