lördag 7 mars 2009

Ledig


Igår va jag ledig...Jag å Cajza åkte på
turné runt i göteborg och spanade in
bebisaffärer!! Vi avslutade våran dejt med en
promenad med Chilli å Lexus i slottskogen!!


Prinsessan:)



På eftermiddagen träffade jag min älskade Jonas
och vi handlade på maxi!!!
Jonas verkligen ÄÄÄLSKAR min kamera...NOT
men en å annan ryggbild kan vi bjuda på!



Han gömde sig bakom en skylt.... herregud va han älskar
mig ibland...jagade mig runt hela Maxi för å försöka
sno och kasta min kamera....Han e helt humorlös;)
Ha ha ha ha men jag e snabb med mina miljarder kilo
övervikt....


Ha ha ha kan nästan tro att han kollar på kläder på
ICA HA HA HA.... skulle vilja se Jonas i Ica-kläder!!!
FEGIS Jonas springer undan kameran bara=)



ÅÅÅååååå sen träffade jag SÖTA GOA Jenny
bland chipsen....En liten mysstund fick vi ;)



SnyggeJontes rygg igen!!!! Vilken läckerbit till
sambo jag har...mums



Det är nästan så man inte tror det är sant...Jonas
rygg IGEN!!!! AJ LÖÖÖVE HIM!! Linslusen ;-*




På kvällen kom Kitty å hälsa på Chilli...
dom gick upp å busade i våran säng...säkert en timma



Dom delar på allt



Hello Kitty superstar!!!!



Vid 12 va det läggdags...då åkte sminket av...Jag tycker
jag e snyggare naturell...Det tycker Jonas oxå....Han
blev alldeles sjövild;)))))



4 kommentarer:

Anonym sa...

OHERREGUD! du skrämde livet ur mig!
Om man säger så- Du är inget runkobejekt direkt!! Kööös

Eva sa...

Låter som det är en porrfilm du spelat in *asg* Kanske tända ljuset nästa gång!! *hihi*

Lotta snyggar än du kan man inte vara!! Löv U

När blir det fotografering då???

Lena sa...

Snygg ... Inte alls =)
Blir ju rädd när man går in på din blogg ...

Anonym sa...

Darling!!! Ha ha la du upp det kortet ...
Saknar dig som tusan;)....Pöss på magen !!!