tisdag 3 mars 2009

Lite bebissaker




VÅRAN BARNVAGN!!!
Fast våran är beställd i brun...och en extra
rosa kant(där blå blommorna är) ifall
vi får en flicka ;) Det tar nämligen nästan en månad att
få hem rosa innertyg... och får vi en flicka vill jag ha ROSA!!!



Fick en grodsnuttefilt av mamma å Lena
till min littlefrogs bebis :)


Små små kläder..



till en pojke....



och till en flicka




mamma har sytt fina gardiner med stjärnor på
och omtagen blir rosa eller blå beroende på
vad för sort som vill komma ut =)





Å "mormor" köpte en "min första bok" på
baby & barn mässan i helgen....
Den va bara SÅ fin....Älskar den..Tack "mormor"



Hon är en fantastisk konstnär hon som gjorde den.
bilden är längst ner på en sida


mmmm fina bilder




plats för ultraljudsbilder



Bonusbild på bebis å Chilli..hi hi hi



å igen....

3 kommentarer:

Anonym sa...

Bra val av barnvagn, vi hade en likadan.. Underbar! Lätt att lyfta och köra!!
Vilken underbar mage du har.. Blir lite sugen ;)
Puss o kram Anna J

Anonym sa...

ååhh vad mysigt. jag längtar tills jag blir moster!!;)
Pusss

Lena sa...

Fina fina barnvagn & allt annat =)
ni kommer bli världens finaste lilla familj.. love yooo <3