söndag 1 mars 2009

Freeport awards!!!









Alla har ju redan bloggat våran freeport kväll...så
jag lägger bara in några extra bilder!!!!
Marie som valde att inte följa med...tog på sig
flörtvästen och cyklade ut i kungsbacka natten ;)




Jag, Lena å Janna åkte bil efter dom 4 freeportbussarna
till nya varvet...
200 personer...riktigt bra underhållning och "sådär"go
mat väntade!!!




Johanna å Janna drack cider...själv bjöds jag på......................
..............ingenting...nähä gravida räknas inte!!!!!!!!!




Maria blev som vanligt störig och hällde (Helde heter ju
hon i efternamn, PERFEKT om man har lika dålig
humor som jag) ut sitt rödvinsglas
på bordet ha ha ha det va väl inte tillräkligt fint vin för henne ;)
Hi hi hi hi




Malin skulle dela ut ngt pris till ngn vinnare...men
hon fick inte en syl i vädret;)




Vilka babes......mmmmm



Å dom där 2 igen...hela min kamera e full av dom där...
linslusarna


Och vid 12 va vi tvungna att åka....för Lena
å Janna va TRÖTTA!!!!
Tack alla mina vänner för en rolig kväll;)










Inga kommentarer: