fredag 27 mars 2009

Fotograf!


Förlåt förlåt förlåt!!!
Jag har blivit världens sämsta bloggare , men vill ursäkta
mig med att jag är RIKTIGT trött!
Nu jobbar jag min sista vecka (hoppas jag) om alla håller sig friska ;)

Nog med gnäll...Gravideten går jättebra...jag växer växer å växer..
Nu är det bara 7 veckor kvar...Tiden går så fort...lite för fort
Jag gillar verkligen den lille där inne som ligger å sparkar!!!
Jag är säker på att jag å Jonas kommer få världens finaste
bebis!
Vilket liv jag har...bebis med min min min ÄLSKLING!!!
Livet är fantastiskt;)


Den blivande SUPERGLADA mormodern har vart
på gran canaria å köpte en så söööt stork med en liten groda
i korgen...SÖT


Livet är fantastiskt....KROKUSAR=VÅRKÄNSLOR=Snart min
födelsedag JIPPIE



En helt fantastisk fotograf har vart här å fotat oss... nu ska vi bara
välja en av dessa bilder att göra en tavla av att ha i bebisrummet
bredvid bebisbild när den kommer=)
Detta är favoriterna bland ca 70 bilder =)



mamma & pappa....låter konstigt


älskade bebis..vi älskar dig


som en baywatchbabe








En liten påminnelse om vem som ligger där inne!!!!!
FANTASTISKT...VÄRLDENS VACKRASTE!

9 kommentarer:

Anonym sa...

JÄTTEFINA bilder!! :) Helt underbara! Vad fina ni är! :)

Kramar

Lotta sa...

Tack Martina <3

Kram

lillan sa...

nissomDet var det finaste jag sett hitills i hela mitt liv.=)

Lena sa...

Åhhh vackert par .. Mamma Lotta & Pappa Jonas & fina fina stolta storasyster Chilli .. I Love You
Pusssss

Anonym sa...

Första eller andra tycker jag :) du är så fin moster !!

Anonym sa...

Hej hopp=)
Nu ska det väll ändå funka, att kommentera din fina blogg. Ja ja jag fick ju en snabbkurs av dig idag ;).
Krame-li-kram Susanne

Johanna sa...

vad vacker du är!! vad fina nbi är tilsammans!! Jag kommer att sakna din mage, vem skall jag då klämma på? :((
buuhuuu...
*kääärlek*

suzanne/farmor/svärmor sa...

Helt underbara bilder ser fram emot en bild!!
Låter verkligen konstigt att säg och läs mamma och pappa till er !
Börjar så smått att fundera på hur och när jag ska komma till framsidan!
Längtar så efter er!Älskar er
Bamsekramar
Farmor!(Låter konstigt det också)

Lola sa...

Guuuuuuuuuuuuuud vilka vackra bilder Lotta =)