måndag 9 mars 2009

besök!



I lördags kom Anna å Andreas
å vi grillade;)
Lenas grillkväll smittade av sig!!!!


SKÅÅÅÅL



Andreas lekte som vanligt med maten ;)



Söndags morse va såååå mysig.....NEEEEJ va jobbigt
det är å vara den enda inte bakfulla;(



men jag bakade en kaka som Pernilla å Jörgen
kom hit å hjälpte oss att äta upp



Fiiin va??? Vad jag kan...herrejisses...det märks
att jag ska bli mamma...då e man såhär duktig...
bakar å står i ;))



Å idag har jag vart hos Nina å hälsat på valparna
Jag DÖÖÖÖÖÖR dom e helt underbara
dom små snöbollarna;)
Kolla in den lille...min min min Braxton....
Jag e kär i honom my precius!!!
Han väger 1 kg...dom andra väger 3....LILLSÖT *loooove*



Han e en tredjedel av syster...ändå så brotta han ner
henne...ha ha ha kan va så att
hon redan låg på rygg och han tog chansen!!



Å han äter andra hundar oxå...FARLIG
liten gräddbakelse det där;)



Alla fyra...


Mitt på en åker i Fjärås står en bil????!!!!????
Varför??? Och hur kom den dit????

2 kommentarer:

Rochamgo's sa...

sötis barnen, mysiga kort

Kram kram

Lena sa...

Söta söta snöbollar =) i love <3