måndag 16 mars 2009

Grå disig dag idag

Men jag å Chilli hittade krokusar..å allting känns så
vårigt trots regn å dis;)


Undrar om dom går att äta??



Min pappas största kall i livet just nu är att få bort
min systers katt från fåglarna...Gizmo (katten) traskar från Pernillas(systers)
hus och tillbringar HELA dagarna med att försöka
äta fåglarna i mammas å pappas trädgård. Så nu går pappas
pensionärsliv ut på att få bort katten därifrån... Nu har han byggt
upp nån slags vattenpistol....Höll på att skratta ihjäl mig när jag
kom dit idag ;)




Chilli demonstrerar hur katten brukar sitta!
Och hur fällan kommer fungera;) Mooooohhaaaaa




Leo å Chilli va ute i diset å lekte tafatt



Pappa har sett en mus i trädgården som snor
fågelfrön å drar med sig ner i "sitt" hål ;)
Gulligt den lämnar fröskalen på utsidan... hihihi



Söta lillebror



bästisarna



Våran vackra prinsessa!!
Om exakt 2 månader idag är det planerat
att hon ska bli storasyster!!!

1 kommentar:

Lena sa...

ha ha ha.. han är för rolig våran pappa =)
Sööööööttttaaaa Chilli med blommor =)