fredag 6 mars 2009

5/3


Igår kom Carin till jobbet med kycklingsallad
som jag bad henne köpa och som jag sen skulle bju på.....
tror ni hon fick pengar då???? NEJ det glömde jag....
eller glömde å glömde...kanske förträngde ;)
HERREJISSES...Gravida går inte att lita på! FY
på mig!!!!
Men söt e du Carin* pyss*


TOMATER!!!!!!! Vet inte folk att dom
är DÖDLIGA, inte bra för människor, det känner
man ju på smaken att dom e FARLIGA!!!!
Varför gör dom på detta
viset??? Tur att jag såg dom...det där hade kunnat
gå illa...riktigt illa!!



Sen kom Lena i en låda????
Hon ska alltid vara lite udda;)
Visste inte att hon va så mkt för det där med
glàpack=)



Moster Lena har hittat som vi ska beställa om det
blir en flicka

Sååå fiin

1 kommentar:

Lena sa...

Jag färdas med stil.. hi hi
Bara det bästa för lillstrumpa =)