fredag 20 mars 2009

Mitt älskade jobb!

Jag har fått min havandeskapspenning beviljad från i måndags
16 mars!!! Men pga sjukdom går vi kort med personal
och jag känner att jag inte vill lämna mina älskade
kolleger själva!!! Vi har sista veckan gått en personal kort
och skulle jag gå oxå så får nån jobba ensam ;(
Jag verkligen älskar mitt arbete och vet inte hur jag ska klara
mig under mammaledigheten!!!

Så här fint hade dom gjort bakom kassan till tjocka mig på
jobbet igår...*lööööve*



Mina favvoklubbor i fågelmatslådan som hänger ovanför "min"
stol vid kassan ;) Hi hi gulliga dom



helt perfekt...blev serverad kaffe oxå.... jag ska nog stanna
för alltid ;)


Jag skrattar ihjäl mig åt dessa bloggare.. Agneta å Malin
med sina kameror


fina påskbordet



Terese va HEEELT säker på att E-brygg stod för ekologiskt
jag satte 20 kronor på att så är det inte...å JAG VANN!!!!!
Köpte klubbor till oss för vinsten ;)
Ps. GRATTIS Terese på din 3?? va va det nu igen 33? 34?
hahaha GRATTIS på din födelsedag...KRAAAAAM



Vi har MASSOR av mcDonalds kuponger jag å Terese


man får tex 2 glassar men betalar för en!!!! Yummy



Å påsvis med McDonalds...(fin Terese nya jacka är oxå, undrar
om det va den hon fick i födelsedagspresent av Magnus?)

5 kommentarer:

Lena sa...

Jag vill oxå ha en egen stol bakom kassan.. Kanske ska bli gravid !!
Eller kanske bara tjock =) Det är jobbigt det med ..
Hade jag jobbat på Hemma butiken hade jag varit smällfet med alla bullar, semlor, kakor & mc donalds.. hi hi

Anonym sa...

Ska man behöva vänta 5 dagar på bloggning, tänk på mig som måste läsa era bloggar varje dag!!!1

kram storasyster

Anonym sa...

Hej!
När ansökte du om havandeskapspenningen? Jag ska oxå ansöka så fort jag varit hos barnmorkan nästa vecka o fått moderskapsintyget.
Hoppas allt är bra annars!? vad bra dom tar hand om dig på jobb! Så gulligt!! :)
Kramar

Lotta sa...

Jag ansökte ungefär för 4 veckor sen ;)
Ja jag har urgulliga jobbkompisar!!!

Pernilla; jag ska blogga ....bara är så trött just nu...jobbar ju JÄMT ;)

Anonym sa...

Nu har det gått en vecka sen du blogga....... snälla, jag väntar
kram Storasyster